absolutna cisza....

Poniedziałek, 3 września 2012 · Komentarze(6)
Grzegorz Turnau- Między ciszą a ciszą

Poniedziałek, pobudka ok 6:00, znowu wstaję zmęczony, za to na swój sposób wyluzowany po sobocie i niedzieli. Ruszam spod domu trochę po 7:00, zastanawiam się którędy jechać, pierwsza myśl, może po szosach, ale szybko przypominam sobie, że dzisiaj jest 1 września, w takie dni trzeba mi do lasu...
Nie zakładam słuchawek, w weekend miałem okazję posłuchać Marka Dyjaka, i WOW... po prostu genialne, taki męski odpowiednik Renaty Przemyk, trafiła do mnie jego twórczość, to jest to co lubię, świetnie się tego słucha, dzisiaj trzeba uzupełnić repertuar na komórce.Nie miałem ochoty na nic innego, więc nie odpaliłem niczego, za to jadąc leśnymi ścieżkami zaskoczyła mnie absolutna cisza, w komplecie z mgłą robi to niesamowite wrażenie, zatrzymuję się 2 razy po drodze tyko po to aby posłuchać czegoś tak niesamowitego, nawet ptaki umilkły.... . Drugi raz zatrzymuję się w Lasku Makoszowskim, pomimo tego, że opodal trwa budowa średnicówki, tutaj jest niesamowicie cicho, jest pięknie..., nie mogę jednak zostać dłużej czeka na mnie praca :), w końcu mamy poniedziałek.

Piekne miejsca w lesie... © amiga