Powrót.... przez Mikołów i piątkowy plan

Środa, 7 sierpnia 2013 · Komentarze(9)
Pudelsi - Uważaj na niego

Wczorajszy powrót zupełnie dookoła, zamiast na wprost, jadę na Mikołów, początkowo szosami, później lasami, wyjeżdżam w Mikołowie i lecę do qmpla, dobra godzina na miejscu, czas mija na rozmowie i …. ruszam razem na Ochojec, tyłami, częściowo po lasach, a końcówka ponownie szosami... Temperatura powoli zaczęła spadać..., zrobiło się dość przyjemnie...

W niedzielę szykuje się Uphill na Śnieżkę, jakoś trzeba tam dojechać... więc plan prosty, jadę w okolice Jeleniej Góry na rowerze, wstępny plan obejmuje wschód słońca na górze św. Anny, po drodze kilka zamków pałaców, przy czym sama trasa będzie korygowana już w drodze. Z grubsza chciałbym na ok 20:00 dotrzeć na miejsce. Poniżej rozrysowany ślad/plan przejazdu. Może w okolicy warto coś zobaczyć dołożyć kilka km...? Z chęcią zapoznam się z sugestiami... Z grubsza wyjazd po północy...

Wiatrak w skansenie w Chorzowie - fotosketcher © amiga

Czwartek i sobota z grubsza mają być bezrowerowe... :)

Limit Temperatura mnie nie zabija, wystarczy dużo i często pić..., na szczęście prognozy się sprawdziły, i temp spadła do ok 25 stopni, gorzej, że pod koniec zaczęło lać
Djk71 Oj tam..., a kto mnie "wrobił" w BS
Bod10 Myślałem o tym aby częściowo zaliczyć to drogami technicznymi, ale wygrał wariant który sobie wcześniej nakreśliłem, a szkoda, niepotrzebnie za Nysą władowałem się w teren, straciłem tam sporo czasu..., mam nauczkę na przyszłość, Wałbrzych był w razie czego w obwodzie, w razie wielkiego W...
Tymoteuszka Już w zeszłym roku chodził mi po głowie taki plan..., wtedy nie wyszło, pogoda była paskudna, a tym razem się udało..., no może nie do końca... z drugiej strony, ciężko połączyć zwiedzanie z trzysetą...., to nie do końca idzie w parze...
Kajman Masz rację..., tereny przez które jechałem zachęcają do dłuższego pobytu zwiedzania, ale tym razem miałem tylko 2 PK i metę..., górę św Anny na której mi zależało i zamek w Mosznie, reszta to tylko dodatek...
Tymoteuszka Oj grabisz sobie ;P

amiga 07:56 wtorek, 27 sierpnia 2013

Literka n na górze po prawej stronie tzn. do potęgi n :), inaczej amiga torpeda :)

Tymoteuszka 08:54 wtorek, 20 sierpnia 2013

Tymoteuszka
Ale o co chodzi?

djk71 08:05 poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Jak byś miał zwiedzać po drodze, to byś tydzień jechał:)

Kajman 17:27 niedziela, 11 sierpnia 2013

Szczena mi opadła :)
djk71 - ja bym jeszcze dodała literkę n na górze po prawej stronie ;)

Tymoteuszka 11:41 sobota, 10 sierpnia 2013

Może warto by zobaczyć Nysę, Otmuchów i tamtejsze jeziora. Dalej Świdnica i Wałbrzych - jak iść (jechać) to na całość.

Bod10 10:03 czwartek, 8 sierpnia 2013

Może zamiast pchać się przez centrum Gliwic jedź do południa A4 tak jak ja jechałem.

Bod10 09:47 czwartek, 8 sierpnia 2013

Zawsze mi się wydawało, że to jakiś cyborg

djk71 09:21 czwartek, 8 sierpnia 2013

Ambitnie. Przy 30+ trzyseteczka. I jeszcze potem walka ze Śnieżką. Dajesz sobie popalić :-)

limit 08:43 czwartek, 8 sierpnia 2013
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa nicop