Piątek :)

Piątek, 19 lipca 2013 · Komentarze(2)
The Constellations - Perfect Day

Piątkowy piękny i ciepły poranek…, czegóż można chcieć więcej? Może jakiegoś dłuższego wyjazdu, może jakiegoś maratonu… Chyba nie jest tak źle :), jest na to szansa… w końcu dzisiaj wyjazd na Szagę. Będzie się działo…, wszystko już przygotowane. Dzisiaj pozostały do zabrania już tylko drobiazgi, rower lśni (prawie). Tak czystego napędu nie miałem od wielu tygodni i te szpanerskie manetki :), może to nie XTR-y, ale średnio zależało mi na napisach. Zobaczymy jak będą się spiszą w drodze… . Dziwne jest to, że chyba po raz pierwszy ustawienie przerzutek w napędzie zajęło mi 10 min…, żadnej dłubaniny, kombinowania, rzeźbienia…, po prostu wszystko działa :)

W końcu ruszam do pracy, jadę szosami…, ale tylko do Panewnik, jest za piękny dzień aby pędzić asfaltem, skręcam w las…, ta cisza, ten spokój, o tej porze nie ma jeszcze nikogo na szlakach :)
Dopiero na wysokości Kończyc decyduję się na pociągnięcie drogami, jednym z najkrótszych wariantów dojazdu do pracy…, tyle, że czeka mnie przejazd nad A4-ka którego nie lubię, na szczęście to tylko kilkaset metrów… Dość szybko zjeżdżam w boczne drogi i do lasku Makoszowskiego, tutaj trzeba też trochę uważać, po placu budowy DTŚki średnio się pomyka…, jakieś ciężarówki zajeżdżają drogę, trzeba poczekać…
Przy wyjeździe kolejny krótki postój, na rodnie przy wjeździe do Sośnicy, ktoś mnie woła :) to Krzysiek siedzi w aucie :), pozdrawiamy się i w drogę. Tuż za rondkiem kolejne spotkanie tym razem z Tomkiem, pędzie szosą do pracy :)
Dojeżdżam do formy, wprowadzam rower, a na magazynie full, nie ma gdzie zaparkować :), wszędzie rowery….
Sie porobiło….

Lody jak malowane © amiga

Podesłane, ale fajne... miłego oglądania