dookoła Jeziora Żywieckiego

Sobota, 22 czerwca 2013 · Komentarze(9)
Hasiok - Szpital nr.1

Ciężki poranek, długo nie mogę dojść do siebie... zmęczył mnie wieczór... po dłuższym czasie dopiero wsiadam na rower, na krótką wycieczkę po okolicy. Jedziemy z Darkiem dookoła jeziora Żywieckiego, na więcej nie ma specjalnie czasu dzisiaj, już za 2-3 godziny wraca reszta ekipy…, zaczyna się właściwa części spotkania integracyjnego.
Wracając do przejazdu to kierujemy się na Tresną, Czernichów, zatrzymujemy się na tamie

Nad zaporą © amiga

i nieco dalej jeszcze raz przy sklepie, organizm w końcu zaczął się domagać jedzenia, koli… szybko stawia mnie to na nogi, teraz mogę jechać dalej. W Międzybrodziu Żywieckim przekraczamy Sołę jadąc na Oczków, przy drodze stoi pomnik, kolejna przerwa

Pomnik katastrofy autobusów pod Żywcem © amiga

Informacji niewiele, tyle, że zginęło 30 osób w wypadku autobusowym… Dopiero w domu szukam czegoś więcej na ten temat… Katastrofa autobusów pod Żywcem . W wypadku brały udział 2 autobusy jadące z 2 różnych stron po oblodzonej jezdni, mijając się (w zasadzie trafiając się) na moście runęły w 18 metrową przepaść.
Po kilku minutach ruszamy dalej, od wschodu i południa widzimy ciemne chmury sunące majestatycznie w naszym kierunku, czyżbyśmy mieli zmoknąć? Przyspieszamy…, wracamy do bazy, nie ma sensu ryzykować.

Coś się święci © amiga

Szczęśliwie docieramy do ośrodka, chmury popłynęły w inną stronę, ale przez większość dnia pojawiają się kolejne, jednak my możemy zająć się integracją…

Djk71 i to na dokładkę same szosy... :)

amiga 08:42 wtorek, 2 lipca 2013

Fajnie, że udało się choć na chwilę wyjechać, ale trochę żal, że tylko tyle...

djk71 18:57 piątek, 28 czerwca 2013

Bod10 Strat w ludziach na szczęście nie było

amiga 09:19 środa, 26 czerwca 2013

4 osoby przyjechały i wróciły !!

Bod10 09:05 środa, 26 czerwca 2013

Jurek57 Firmowa integra... niby nierowerowa, chociaż 4 osoby w sumie przyjechały na rowerach :), udowodniły, że się da...

amiga 12:52 wtorek, 25 czerwca 2013

Ta integracja to jakieś tajne spotkanie ?
ABW,CBA a może nawet CIA ... nie widzę żadnej relacji z w/w ! Czarna dziura ...

Jurek57 12:37 wtorek, 25 czerwca 2013

k4r3l Słyszałem już 3 różne relacje, chyba ząb czasu delikatnie nadgryzł już pamięć ludzi..., pierwsza informacja była od sternika z łódli którą szaleliśmy po jeziorze... Wynikało z niej, że to był jeden autobus... Na pomniku informacja nie jest dokładna, Wiki widzę, że też po łebkach potraktowało tą sprawę. Relacja z twojego linka i Odgłosów Brzeszcza wydaje się najbardziej wiarygodna... Masakra...
Limit Nawet przez chwilę zastanawiałem się czy powinienem wsiadać na rower..., przyznam się, że chyba wolałbym pojechać na jakąś prze...ą górkę niż jechać po szosach..., ale cóż... jakoś tak wyszło... prognozy wskazywały na możliwe burze, więc lepiej było nie ryzykować spotkania z błyskawicami na szczytach górskich

amiga 12:18 wtorek, 25 czerwca 2013

Integracyjnie, mówisz... To już wiem czemu się oszczędzaliście ;-)

limit 10:19 wtorek, 25 czerwca 2013

Mnie się wydawało, że drugi autobus nadjeżdżał z tej samej strony chwilę później, ale może coś źle zinterpretowałem... Nie ważne, ale jak się patrzy na stare fotki, to aż ciary przechodzą po plecach... http://www.beskidmaly.pl/pun/topic1660.html

k4r3l 09:48 wtorek, 25 czerwca 2013
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa enbyl