Wypadek na Legnickiej w Zabrzu

Środa, 22 maja 2013 · Komentarze(4)
Tenacious D - The Road live

Jest po 17:00, najwyższa pora się zbierać, starczy na dzisiaj. Przebieram się w nie do końca suche wdzianko rowerowe, brrrr...., nieprzyjemnie.

Wychodzę na zewnątrz, pogoda wyraźnie się poprawiła, nie leje, świeci słońce, jednak jest chłodno. Kombinuję którędy pojechać, mam na to ok 4km jazdy. Wybieram trasę nieco zbliżoną do porannej, nieco większy „ES” w Makoszowach, jednak na hałdę w Sośnicy nie pakuję się dzisiaj, za to liczę że stara hałda w Makoszowach będzie już przejezdna i.... nie mylę się. Jedynie trochę błota.
Po drodze jednak bardzo nieprzyjemny obrazek, na ul Legnickiej tuż za wiaduktem na wysokości ul. Sejmowej rozwalił się motocyklista, musiało się to zdarzyć max kilka minut wcześniej, sporo gapiów, nie ma jeszcze karetki, pogotowia. Na jezdni masa krwi..., nie wygląda to na kolizję raczej na... głupotę. Pewnie nadmierna prędkość na zakręcie na którym jest ograniczenie do 30km/h. Chociaż przyznaję, że w życiu nie widziałem tam kogoś kto by zwolnił, najczęściej ciśnie się ile fabryka dała bo to dodatkowo na dłuuugim zjeździe.

Reszta trasy już bez drastycznych obrazków, a nawet zrobiło się przyjemnie przy jeździe obok akademików na Ligocie. Zaczęły się Juwenalia.

Beskid Mały - XIII Bieg na Groń Jana Pawła II © amiga

Ciężko mi to ocenić bo widziałem to miejsce kilkanasćie sekund. Motor, motorower. Różnica w nazwie i alternatywnym napędzie ,ale widziałem co potrafi skuter 50cm... Spokojnie da się na tym zabić. A jeżeli w opisie świadków jest info, że gość przeleciał kilka metrów to jakoś nie chce mi się wierzyć że jechał jakoś bardzo przepisowo.... Z drugiej strony zawsze to mógł być choćby zawał, wylew, czy cokolwiek innego

amiga 07:31 poniedziałek, 27 maja 2013

Nie motocyklista tylko motorowerzysta. A i predkosc nie byla duza

Gość 15:16 piątek, 24 maja 2013

Djk71 Masz rację, nie powinienem straszyć...

amiga 13:58 czwartek, 23 maja 2013

Nie pisz takich dramatycznych tytułów, bo zawału można dostać.
O wypadku piszą tu

djk71 21:15 środa, 22 maja 2013
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa uporo