miało być krótko, wyszło jak zawsze....

Sobota, 20 kwietnia 2013 · Komentarze(6)
Farben Lehre - Kwiaty

Sobota, dzisiaj kołomyja, walka z piecem gazowym trwa już tydzień, mam dość.

Ok 13:00 wychodzę, zabieram ze sobą rower, muszę do lasu...

Plan prosty, czasu i tak niewiele, więc kierunek Starganiec, jeszcze mnie tam nie widziano w tym roku.

Pierwszy raz na Stargańcu w tym roku :) © amiga

Sezon łowiecki już się zaczął © amiga

Chwilę siedzę, odpoczywam i... zbieram się, obracam rower w kierunku Ochojca, jednak... zmieniam pierwotny plan, jadę przez Mikołów i Podlesie, wbijając się w kolejne lasy. Na Kostuchnie przystaję przy wyciągu narciarskim. Górka nie jest specjalnie wielka, ale taka akurat do podjazdu :) zjeżdżam na sam dół, chwila na focenie i... pora sobie przypomnieć do czego służy środkowa zębatka

Wyciąg narciarski Sopelek - widziany z dołu © amiga

Powoli się zazielenia © amiga

muszę, przyznać, że w terenie jest przydatna :), boczkami zaliczam kolejne kilka podjazdów, kierunek Murcki, w Katowicach wyżej się nie da, no.... może jeszcze wzgórze Wandy, ale jest mi nie po drodze. Pora odbić do domu, na Ochojec..., jeszcze ten lasek...., ten staw... w zasadzie mój pierwszy po latach wyjazd rowerowy był właśnie nad ten stawik. Nic specjalnego, ale mam do niego sentyment.

Wieki już tutaj nie byłem... © amiga

Może pocałować? © amiga

Ślepiotka - jeden z dopływów Kłodnicy © amiga

Do domu mam niecałe 2km. Najchętniej pojeździłbym jeszcze kilka godzin, ale nie dzisiaj. Może jutro uda się znowu na chwilę wyrwać...