Straż miejska, w Rudzie Śląskiej :)

Wtorek, 9 kwietnia 2013 · Komentarze(5)
Kategoria do 34km, Do/Z Pracy
Maria Peszek - Mam kota

Wyjeżdżam z pracy ok 16:30...., mam dzisiaj dość, na dokładkę jestem zły sam na siebie... Shit...
Chyba zbyt wcześnie wyjechałem, na drogach całkiem spory ruch... miejscami delikatne korki, tyle, że nie leje jak rano. Niewielka to pociecha jeżeli nie wszystkie ciuchy wyschły..., najgorzej jest z butami, są przemoczone.

W Rudzie Śląskiej z ok 100-150m zauważam grupkę rowerzystów – 4 szt. z daleka ich widać, noszą oczojebne kamizelki. Gdy ich mijam zauważam, że to... strażnicy miejscy w wersji rowerowej, na dokładkę pozdrawiają mnie :), odpowiadam tym samym, nie zmienia to faktu, że jest to dość niecodzienne dla mnie spotkanie :)

Dojeżdżam do domu... mam dość na dzisiaj, była opcja na koncertu w Gliwicach, ale pewnie dzień skończy się inaczej....

Przyjemnego wieczora...

Już za chwileczkę, już za momencik..... © amiga

Limit :), jak to gdzie na dyskach ze zdjęciami :)
Djk71 Coś czuję, że możesz mieć rację
lukasz78 Ta..., a policja rowerowa przyczepkę wienzienną ;P
Man222 Sam jestem w szoku...., jeżdżę tędu już dość długo i pierwszy raz na nich trafiłem..., w sumie fajnie :)

amiga 08:25 środa, 10 kwietnia 2013

Raz w miesiącu strażnicy miejscy eskortują mase krytyczną w Rudzie a poza tą imprezą jeszcze ich na Rudzie nie spotkałem, ty miałeś wyjątkowe szczęście ;) Pozdrawiam

wloczykij 20:30 wtorek, 9 kwietnia 2013

Hehe, strażnicy powinni jeszcze wyposażyć rowery w przyczepki do przewożenia przenośnych fotoradarów :)

lukasz78 19:11 wtorek, 9 kwietnia 2013

Nie marudź, ze za wcześnie wyjechałeś, bo... jeszcze za tym zatęsknisz...

djk71 17:31 wtorek, 9 kwietnia 2013

Ależ ty jesteś złośliwy. Nie zdajesz sobie sprawy jak w oczy kolą te fotki z zielenią w rozkwicie podczas gdy na zewnątrz jeszcze śnieg leży? Już enty raz się łapię na pytaniu gdzieżeś już znalazł taką zieloność :-p

limit 17:17 wtorek, 9 kwietnia 2013
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ylisz