Jeszcze dzień jest krótki...

Piątek, 1 lutego 2013 · Komentarze(4)
T-Raperzy znad Wisły - Maxi Kaz

Powrót męczący, te kilka tygodni chorowania na lenia i przeziębienie odbiły się wyraźnie na kondycji, pewnie minie chwila zanim wrócę do pełni formy. Nie ma jednak co narzekać, jazda rowerem jest nadaj przyjemnością, fantastycznie jest się zmęczyć w taki sposób, nie być uzależnionym od niczego - starajku na kolei, autobusów czy jakichkolwiek innych pojazdów mechanicznych. Rowerem wcisnę się wszędzie, przejadę wszystko. Fakt czasami jest ciężko, ale co z tego... Nawet ten paskudny wiatr mi specjalnie nie przeszkadzał..., brakowało mi tego :), tylko o tym nie widziałem ;P

Wiosenne wspomnienia z 2009 roku © amiga

Zaczyna się weekend, tyle, że dla mnie na bank nierowerowy...

Aniuta Przynajmniej drogi są czarne :)
Franek810Taka ciekawostka. Fotka była zrobiona małpką Olympusem Sp-570UZ (może to trochę bardziej zaawansowana mapłpka ;)
Jeszcze chwila i zima się skończy.... ;P, więc byle do wiosny
Niradhara Nie wszędzie są oświetlone, po drodze mam kilka kawałków gdzie nie ma nic... samocdy oślepiają skutecznie i... też zastanawiałem się, czy wpadnę w jakąś dziurę czy nie....

amiga 10:22 sobota, 2 lutego 2013

No i co z tego, że dzień jest krótki, macie chyba w miastach jakieś oświetlone drogi? ;-D

To nie złośliwość, tylko zazdrość. Wczoraj jechałam po ciemku drogą prowadzącą przez las. Każde jadące z naprzeciwka auto oślepiało mnie tak, że przez chwilę nie wiedziałam czy jadę środkiem drogi czy poboczem i modliłam się, by nie wpaść w jakąś sięgającą antypodów dziurę!

niradhara 07:39 sobota, 2 lutego 2013

Piękna ta wspomnieniowa ważka .
Nieraz już polowałem na taką fotę ale jeszcze mi się nie udało ważkę ustrzelić obiektywem aparatu.
Teraz zimą przy takiej niezdecydowanej aurze to weekendy nierowerowe można jakoś przeboleć ,gorzej jak za oknem super pogoda a tu ważne sprawy kolidują i z rowerka nici ,to dopiero jest ból.
Pozdrawiam i życzę udanego mimo wszystko weekendu.

Franek810 18:45 piątek, 1 lutego 2013
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa czaso