by night...

Piątek, 4 stycznia 2013 · Komentarze(10)
Full Steam - Annie Lennox & David Gray

Powrót z pracy w 100% po szosach, ominąłem te 2 kawałki terenu które zaliczyłem z rana, wcześniej było sporo błota, a teraz nawet nie chciałem myśleć co tam będzie..., w końcu od kilku godzin siąpi. Wiatr jakby zelżał, na szczęście nie zmienił kierunku więc miałem go w plecy :).

Mimo wszystko przyjemnie się jechało, ruch na drogach mocno ograniczony, pewnie dlatego, że wyjechałem dość poźno, ale cóż, trochę spraw do zamknięcia, a jutro i tak raczej nie obędzie się bez kilku godzin poświęconych firmie.... ech... życie..., Czasami trzeba :)

A może....., jutro ma być względnie ładnie, może uda się wyrwać chociaż na kilka godzin na rower :)

Czego sobie i wszystkim życzę :)

Samotny wędkarz © amiga

Alistar Nie porzuciłem rowerka...., fakt, że sporo mniej na nim jeżdżę, ale niestety zima daje się we znaki. O ile temperatura mi nie przeszkadaza to barany na drogach już tak... W każdym bądź razie... Ostatnie 3 dni na rowerze, pozostało tylko uzupełnić wpisy :).

amiga 09:07 poniedziałek, 14 stycznia 2013

Darku, ale dlaczego Ty się tak strasznie rowerowo obijasz? ;)

alistar 17:41 piątek, 11 stycznia 2013

Ok , z dedykacją dla Wszystkich Cyklistek ,Rowerzystek i Bikerek.
Czekam cierpliwie ,najważniejsze że moja prośba może być zrealizowana.

Franek810 13:51 wtorek, 8 stycznia 2013

Franek810 Będzie przy najbliższym wpisie..., jak... tylko gdzieś się ruszę rowerem..., chwilowo męczę się na stacjonarnym....

amiga 13:38 wtorek, 8 stycznia 2013

Darku poproszę wraz z Twoim następnym wpisem o zamieszczenie w "okienku muzycznym" piosenki Eweliny Lisowskiej *W stronę słońca*.
Z góry wielkie dzięki.
Pozdrorower.

Franek810 18:06 poniedziałek, 7 stycznia 2013

t0mas82 Coś mi się jednak wydaje, że zima własnei się zaczyna..., w końcu to nic dziwnego w styczniu :)

amiga 11:53 poniedziałek, 7 stycznia 2013

No niestety od wczoraj zima pokazała pazurki :-) Oby ta pośniegowa breja i lód szybko zniknęły z ulic...
Miłego!

t0mas82 10:59 poniedziałek, 7 stycznia 2013

amiga 08:49 poniedziałek, 7 stycznia 2013
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa edyne