a drogi czarne są....

Środa, 5 grudnia 2012 · Komentarze(2)
Renata Przemyk Akustik Trio - BIS - Babe zesłał Bog live HD

Wyjeżdżam z pracy, znowu ciemno, ech.... temperatura zaczyna spadać, na szczęście drogi są czarne, lekko wilgotne, ale czarne. Na drogach z jakiegoś powodu stosunkowo niewielki płynny ruch, nawet na wiadukcie w Sośnicy nie ma większych problemów z przejazdem. Dziwne....

Przed wyjazdem zastanawiałem się czy nie wbić się w teren, ale dzisiaj nie ma żadnych przesłanek ku temu, jadę więc szosami, standardową trasą... W kilku miejscach profilaktycznie wypinam się z pedałów, ale też niepotrzebnie, a może dobrze, dobrze, że myślałem o jakiejś asekuracji tak na wszelki wypadek...

Nieco oblodzone drogi spotykam dopiero pod koniec przelotu, ale to małe boczne uliczki, więc nic dziwnego...

Za to zastanawiam się nad dniem jutrzejszym, myślę jak to wszystko połapać, rower może mi w tym mocno przeszkadzać.... Shit... Muszę się jeszcze zastanowić nad rozwiązaniem tego... Ech...

Koncert Ive Mendes - fotka archiwalne z 2010.05.15 © amiga

Miłego wieczora z Renatą Przemyk. Swoją drogą to świetna nowa płyta...., chodziaż kawałki niby stare, ale zaśpiewane tak jakoś inaczej....