po zaśnieżonych drogach...

Środa, 5 grudnia 2012 · Komentarze(3)
Renata Przemyk Akustik Trio "BLIZNA"

Blady świt, budzi się kolejny dzień. Pierwsze o czym myślę po przebudzeniu to jaka jest sytuacja na drogach i jaką mamy temperaturę... Spoglądam za okno i... ulica czarna, temp. ok -1 :). Warunki wydają się dobre... . Śniadanie i wypad... ruszam, zastanawiam się czy nie wbić się w teren, ale wszystkie drogi po których się poruszam są w niezłym stanie, są mokre, ale czarne, żadnego lodu, na poboczu trochę błota pośniegowego ale to tyle. Oczywiście oczy na wszelki wypadek dookoła głowy..., nie było to potrzebne ale nie ma lekko...

Ogólnie poranek piękny, w końcu wyszło słońce, ma to jednak pewną konsekwencję, jeżeli tak będzie do wieczora to czeka nas solidny mróz w nocy... . Lubię chłód ale oczywiście bez przesady -10 to już niekoniecznie dla mnie temperatura do kręcenia...

Dla takich poranków warto jechać.... © amiga

zaśnieżony park w Zabrzu... © amiga

Miłego dnia :)

Kosma100 Wiem, wiem, niektórzy jeżdżą przy -20... ;P, Ogólnie jestem zimnolubny, ale nie wiem czy aż tak ;P
Akcent rowerowy powiadasz... Hmmm.....
Nigdy tak nie myslałem bo to rower jest dodatkiem do aparatu w moim przypadku, co prawda dawno już się to wymknęło spod kontroli... i ciężko powiedzieć co w tej chwili przeważa...

limit Nie wiem czy ja jutro nie odpuszczę..., czeka mnie zabawa w składanie mebli wieczorem i chyba rower będzie mi mocno przeszkadzał..., ale to się jeszcze zobaczy

amiga 12:54 środa, 5 grudnia 2012

Ładne fotki. Masz fajnie bo coś już widać rano. Ja jadę jeszcze po ciemku.
Dziś też odpuściłem ale jutro szykuje się Extreme Mikołajkowe więc rozważam udanie się do pracy rowerkiem. Trochę tylko mnie prognoza przeraża -10 na termometrze, -15 odczuwalna :-(

limit 12:42 środa, 5 grudnia 2012

Mnie tam mróz nie przeszkadza tylko te drogi i "pseudo-kierowcy" :(
Piękne zdjecia tylko brakuje mi tu akcentów rowerowych :(
Miłego!

kosma100 10:40 środa, 5 grudnia 2012
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa tynie