Na rowerze i ... z buta

Sobota, 8 grudnia 2012 · Komentarze(6)
Tom Waits - Misery is the River of the World

Sobota... trzeba w końcu wskoczyć na chwilę na rower, sprawdzić nowe laćki... Maxxis Wet Scream 2.2". Zbieram się i ruszam..., Koła mają rewelacyjną przyczepność i na asfalcie, śniegu i lodzie. Czuć jednak wyraźnie większe opory, ale coś za coś. Wbijam się szybko w las, chcę sprawdzić je w terenie, jadę szerszymi i węższymi ścieżkami w kierunku Murcek..., ale czuję że coś jest nie tak, od czasu do czasu robię obrót korbą w próżni, jadę jednak dalej. Ujechałem ok 4km i ... masakra, kręcę w powietrzu, nie mam żadnego oporu... coś się poszło paść... . Szybkie oględziny i wygląda na to, że to problem bębenka... . Coś za szybko bym go załatwił. Do domu mam ok 40 min najkrótsza drogą, pozostało zrobić to z buta pchając lub niosąc rower.
Zahaczam jeszcze do qmpla, chwila rozmowy i potwierdza moje obawy, problem jest z bębenkiem jednak przyczyny mogą być dwie. Zmielenie zapadek lub zamrożenie. Szczęśliwie okazało się to drugie...
Niemniej w sobotę nie udało mi się z tym wiele powalczyć, jedynie zaliczyłem 2 markety w poszukiwaniu potrzebnych mi kluczy, benzyny i smarów..., później jeszcze obchód kilkunastu knajpek w Katowicach i powrót do domu ok 3:00...
W niedzielę z rana trzeba było jednak zabrać się do pracy...
Po częściowym rozebraniu piasty okazało się, że w środku jest całkiem sporo błota, wody wymieszanej ze smarem. Szkoda, że nie miałem wszystkich kluczy, aby rozebrać ją do zera ale udało się wypłukać cały syf benzyną ekstrakcyjną. Całość została zaklejona 2 smarami, jeden z zawartością molibdenu - bardziej płynny, drugi stały tytanowy.

Tak na przekór pogodzie - Ustroń późna wiosna 2010 © amiga

Zdjęcie oryginalne
Oryginał zdjęcia... © amiga

Jurek57 Ja raczej nie zamarzam..., może być mi chłodno, czy wręcz zmno w nogi ale to tyle... :), a co do rowera to gdy się go używa to wszysto się zużywa, tym bardziej że jak określił pan serwisant swego czasu wykorzystuję go niestandardowo, cokolwiek by to nie znaczyło.
Djk71 hehe, oj trzeba było..

amiga 08:40 poniedziałek, 10 grudnia 2012

To teraz rozumiem ten wieczór... musiałeś odreagować spacer... ;)

djk71 18:41 niedziela, 9 grudnia 2012

Dobrze że tylko zamarzł Ci rower.
Bo wiesz z zimą nie ma że boli ...

Jurek57 17:22 niedziela, 9 grudnia 2012

Limit ;) tak miało to wyglądać :)
Gizmo Prawdziwe. Poszukaj na necie opisu obiekywów Shift-Tilt. Da się to częściowo zasymulować w programie graficznym... Tak jak na powyższym zdjęciu. Jest też tańsza alternatywa, taki gość dziwny obiektyw - lensbaby :)
Wrzuciłem zdjęcie oryginalne przed obróbką....

amiga 17:02 niedziela, 9 grudnia 2012

Coś to za małe na prawdziwe zdjęcia Ustronia!?

gizmo201 16:55 niedziela, 9 grudnia 2012

Wygląda jak makieta :-)

limit 16:46 niedziela, 9 grudnia 2012
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ubyni