do pracy...., odpocząć....

Poniedziałek, 26 listopada 2012 · Komentarze(6)
Jezus MaRia Peszek - Zejście awaryjne

Piękny poranek, dzisiaj jest już inaczej niż wczoraj, chce mi się coś, chce mi się wsiąść na rower i pojechać. Wczoraj udało się podładować baterie, jestem gotowy na kolejny tydzień wyzwań.
Ostatnio nie padało, więc wybieram trasę przez lasy, licze na znalezienie jakiegoś ładnego drzewka, może uda się coś pstryknąć, w zasadzie obstawiam 3 lokalizacje, pierwsza to las Panewnicki, ale jakoś te sosny wyglądają strasznie nieszczęśliwie, druga lokalizacja to park przy elektrowni Halemba i to jest strzał w 10. Kilka gatunków drzew iglastych, jest w czym wybierać, wyciągam aparat i się bawię, pewnie całość sesji zajmie kilka dni, ale wiem gdzie uderzać...

Jednak czas nie jest z gumy, po 10 min ruszam dalej, w końcu jadę do pracy :), odpocząć po trudach weekendowych :).

idą świeta ;P © amiga

Miłego dnia...

Kosma100 Ale o co chodzi? ;P

amiga 12:32 poniedziałek, 26 listopada 2012

:-)
:-) :-)
:-) :-) :-)

kosma100 12:18 poniedziałek, 26 listopada 2012

Gizmo201 No ba..., święta, święta i za chwilę będzie już po...
Bod10 Stojąc tam zastanawiałem się czy gdzieś Cię tu nie zbaczę :)

amiga 11:33 poniedziałek, 26 listopada 2012

Tak podejrzewałem, że coś focisz obserwując Endo dziś rano. Byłem od ciebie jakieś czterysta metrów w linii prostej, ale podejść nie miałem jak.

Bod10 11:10 poniedziałek, 26 listopada 2012

Amiga co Ty święta zaczynasz w listopadzie już, nawet jeszcze w super/hipermarketach nie ma choinek poustawianych jeszcze

gizmo201 11:04 poniedziałek, 26 listopada 2012
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa siema