po ciemku do domu....

Poniedziałek, 19 listopada 2012 · Komentarze(10)
Enej Skrzydlate Ręce

Powrót do domu po szosach, wyjeżdżam późno jest koło 17:00, a dzisiaj jestem umówiony ok 19:00 w Ochojcu, spieszy mi się więc nie mogło być innej opcji. Na szczęście na drogach nie było jakiegoś strasznego ruchu, lecz o szaleństwie też można zapomnieć. Standardowo oczy dookoła głowy, tak dla zasady.
Starczy na tą chwilę, mam jeszcze kila spraw do załatwienia dzisiaj.

Fota archiwalna
Pamiątka z Beskidów © amiga

Stary filmik z przelotu do Giwic ;) - tak dla przypomnienia. Musiałbym już chyba popełnić nowy. Trochę się pozmieniało.

Milego wieczora

Mors :). Może dzisiaj wrzucę nowszy filmik...., tym razem wariant szosowy

amiga 12:44 czwartek, 22 listopada 2012

Zazwyczaj nie oglądam filmów powyżej 3 minut, a tym razem wytrzymałem całe 13!
Fajne wrażenie, że jedziesz 80-100km/h ;) urozmaicona trasa, no i widać jak śmigasz względem wyprzedzanych rowerzystów. ;]

mors 21:53 środa, 21 listopada 2012

Bod10 Zmieniło się więcej. Kuźnicka to w zasadzie w tej chwili czysty teren, asfalt zwinęli, w Zabrzu lasek makoszowski to plac budowy w tej chwili, wiadukt w Gliwicach Sośnicy to jedna wielka tragedia..., trochę tego jest :)
Co do jazdy pod prąd to faktycznie wtedy tak pojechałem :), w zasadzie dopiero później odkryłem, tą drugą ścieżkę, ale z tego co widzę, to nie tylko ja tak jeżdżę (w zasadzie jeździłem). Być może jest to wina debilnego oznakowania, być może przyzwyczajenia do tego, że ścieżki rowerowe są z regóły 2 -kierunkowe w Katowicach...

amiga 14:43 wtorek, 20 listopada 2012

Amiga fajny filmik, tym bardziej że znam 3/4 trasy po której jechałeś. Na Medyków to tak można pod prąd ścieżka rowerową jechać ??
Zmienił się zwłaszcza przejazd przez Jamnę - słynne kamyczki :-)
Kosma100 Dobra myśl - nakręcić filmik z dojazdu do pracy - tym bardziej że mam niecałe 2 kilometry.

Bod10 13:45 wtorek, 20 listopada 2012

Kosma100 To jest do zrobienia... kamerka jest, tylko coś daleko mam do marketów budowlanych, zresztą do jakichkolwiek marketów mam daleko... nie lubię ich.... :(, tak po prostu.
Chyba poczekam na sobotę i zejdę do tego sklepu który jest podemną. Pewnie będzie prościej ;P
Gdyby udalo się ją zabrać na Tropiciela.... . Z drugiej strony kto chciałby oglądać ciemność przez 6 godzin ;P

amiga 10:37 wtorek, 20 listopada 2012

amiga Oglądałam dzisiaj przed wyjazdem do pracy ten filmik. Fajny :-)
Też chciałabym taki nakręcić ;p
I czekam na nową odsłonę ;p
Miłego!

kosma100 09:46 wtorek, 20 listopada 2012

bikeholiczka Ale stary :), muszę w końcu zahaczyć o OBI i poszukać części do nowego mocowania kamery

amiga 09:43 wtorek, 20 listopada 2012

Świetny filmik ;)

bikeholiczka 08:58 wtorek, 20 listopada 2012

limit Kilka razy jechałem po nocy przez las. Niesamowite wrażenia :)

amiga 08:31 wtorek, 20 listopada 2012

Na razie są całkiem fajne warunki do jeżdżenia nocą. Udało mi się poniedziałkowym wieczorkiem zrobić nocny przelot przez las. Super sprawa. Cicho, ciemno, pusto...

limit 06:33 wtorek, 20 listopada 2012
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa uwala