Do pracy i 300 wpis na BS :)

Środa, 3 października 2012 · Komentarze(5)
De Lindows - Azbestowi Piromani

Budze się koło 4:00, rzut oka za okno o widzę, że leje. Mam jeszcze trochę czasu, mogę pospać.... Wstaję po 6:00 wygląda to już nieco lepiej, nie pada, ale na drogach jest mokro, w lesie na bank będzie sporo błota. Niesiesznie się zbieram, zakładam błotkiki i w drogę. Tak jak się spodziewałem, jest mokro, sporo rozlewisk, ale nie pada, jedzie się przyjemnie. Chociaż jazda po mokrej trawie nie nalezy do przyjemności, a taki fragment też mam w Rudzie Śląskiej.
Na drogach ruch sporo mniejszy niż wczoraj, nie ma korków, wszystko odbywa się płynnie.
Jedyny idiotyczny przypadek był w Gliwicach, gdzie kretyn jadący z prędkością 10km/h samochodem z logiem Remondisa z opuszczonymi szczotkami nagle zaczął przyspieszać, w chwili gdy wyprzedzał go samochód, skuter i ja na rowerze. Przez dobre kilkaset metrów się siłowaliśmy z idiotą za kółkiem, po czym lepszym rozwiązaniem było odpuścić, bo na przeciwnym pasie pojawił się autobus. Samochód uciekł na pobocze z lewej strony, a ja i skuter zwolniliśmy i zjechaliśmy na prawą stronę. Masakra. W takich chwilach żałuję, że nie było Policji.

Od wczoraj bawię się nowym telefonem HTC One V i Endomondo na Androida i... jestem zachwycony, to co było na symbianie to tylko namiastka tego co jest na tym systemie. Pięknie dopracowana aplikacja, błędy są minimalne, wykrywanie postojów na światłach, po prostu genialne. Dane z gps-a prawie się pokrywają z tym co mam na liczniku w rowerze. Wow. W końcu widzę, jakiś wyraźny postęp.

Fotka z wypadu po Beskidach z lipca 2012.
Zachodzę w głowę co takiego magicznego jest w górach? © amiga

Właśnie zauważyłem, że jest to mój 300 wpis na BS w tym roku :)

Iwa Myśle, że to o góry chodzi. Jak miałem kilka lat to po raz pierwszy je odwidziłem i tak mi już zostało, źle się czuję gdy przez dłuższy czas nie mogę się urwać tam, chociaż na chwilę. Nie ma znaczenia jak... z buta, na rowerze.

amiga 08:37 czwartek, 4 października 2012

Śliczne zdjęcie, może to przez tę magię gór właśnie :D

Iwa 16:31 środa, 3 października 2012

t0mas82 Ja po prostu wyczekałem nieco na zmianę pogody :) wieczorwem ma być ok, nie są planowane opady, temperatura >15 stopni :)
Bod10 Endomondo 8.2.0 (nie pro), Android 4.0. Z GPS-em jest tak, że im dłużej pracuje tym jest bardziej dokładny. Zastanawiam się jeszcze jaki układ w tym tel odpowiada za GPS. Ale muszę zajrzeć do dokumentacji serwisowej/techincznej. Za chwilę ją sobie poszukam :)

amiga 09:30 środa, 3 października 2012

Ja bym się tak nie cieszył co do Endo na Androida. Potrafi się zawiesić albo przerywa. Jeżeli telefon ma dobrego GPS-a to ślad będzie w miarę dokładny. Twoja wczorajsza trasa do pracy była jakaś dziwna, dzisiaj jest ok. Najbardziej widoczny postęp jest w mapkach. Jaką masz wersję systemu i Endo ?

Bod10 09:18 środa, 3 października 2012

Dzisiaj pogoda nie bardzo sprzyjała, 35km jesienny prysznic zaliczony :) Ciekawe jak będzie podczas powrotu.
PS. Widziałem Cię dzisiaj na Ochojcu. Coś poprawiałeś na skrzyżowaniu :-)

t0mas82 08:19 środa, 3 października 2012
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iemob