Wieczorna eskapada

Środa, 23 marca 2011 · Komentarze(4)
Kategoria do 34km
Dzisiaj krótki wpis. Czas mam mocno ograniczony.
Wracając z pracy nosiło mnie niesamowicie, musiałem jakoś rozładować energię. W domu po szybkim obiedzie równie szybki wypad na rowerek. Być może jest to jego ostatnia trasa. W ciągu dnia zamówiłem nowy egzemplarz w sklepie internetowym. Mam nadzieję że do weekendu dojdzie i będę mógł poszaleć, chyba że pogoda zmieni moje plany.
Wracając do dzisiejszej wyprawy to pojechałem sam na Dolinę 3 Stawów, a wróciłem do domu przez kopalnię Wujek. Nie miałem ochoty na jakiekolwiek towarzystwo, za to kilka spraw do przemyślenia.

Jak wspominałem wcześniej czas mam mocno ograniczony więc konczę opis. Może będę bardziej wylewny w kolejnym wpisie :)

djk71 Popieram wniosek kosma100 - nie męcz Amigi :)
kosma100Dzięki. Następny wpis będzie szybckiej. Nowy rower w drodze :)

amiga 08:47 piątek, 25 marca 2011

djk71 Nie męcz amigi pracą w pracy to chłop wyjdzie od czasu do czasu na rower ;-)
amiga No wreszcie. Czekam z niecierpliwością na kolejny wpis, kolejny Twój wyjazd. Ładna fota ;-)
Pozdrawiam Panów ;)

kosma100 19:26 czwartek, 24 marca 2011

djk71 - być może też, ale potrzebowałem tego - pisze oczywiście o rowerze a nie męczeniu mnie :)

amiga 21:36 środa, 23 marca 2011

Wszelki duch...
Ja rozumiem, że ten nadmiar energii, to przez to, że przez ostatnie dni nie miałem czasu męczyć Cię pracą ;-)

djk71 21:21 środa, 23 marca 2011
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa latdw