Klątwa 17 kilometrów

Sobota, 11 września 2010 · Komentarze(9)
Dzisiaj za radą Kajmana wybrałem się w okolice Stargańca. Pierwsza część trasy była nezbyt wymagająca. Z domu kierowałem się na Piotrowice a stamdąd przez akademiki w kierunku stargańca.

Jako że bardzo nie lubię wracać tą samą drogą którą przyjechałem to z powrotem trasa była bardziej hardcorowa. Postanowiłem się kierować na Zarzecze, tyle ze ok 21 w lesie poszło mi inaczej niż wstępnie myślałem/planowałem. Po pierwsze po dzisiejszych opadach w lesie było sporo rozlewisk i błota, momentami wpadałem w kałuże o głębokości do 40 cm. Jazda po piasku też nie należała do przyjemności. Na dokładkę troszkę pokręciłęm trasę (tzn jechałem wspomagając się od czasu googlemaps) i z mapy wynikało, że jest tam droga, w realu była tylko wąska ścieżka po której jazda też była prawie niemożliwa.
Co ciekawe coraz bardziej podobają mi się wymagające przejazdy w których nie wiem czego się spodziewać (Inna sprawa że klocki hamulcowe w takich warunkach niesamowicie szybko się ścierają, pozostałe podzespoły też pewnie cierpią ). Myślę że mimo wszystko będę wracał w te okolice, przejazd ogólnie oceniam bardzo pozytywnie.

Z ciekawostek zauważyłem, że od jakiegoś czasu nieważne którędy prowadzi trasa to zawsze ma ok 17 km ;) Może jutro uda mi się zmienić statystykę długości pojedynczego przejazdu.

Tak, to jest trasa z moich dziecięcych lat:)

Kajman 07:27 poniedziałek, 13 września 2010

Dzięki. Pewnie skorzystam jak nabiorę trochę kondycji. Jeszcze nie czuję się na siłach na długie wypady

amiga 19:04 niedziela, 12 września 2010

Jak byś chciał się kiedyś uwolnić od tych 17 km i np. zwiedzić okolice Dąbrowy to zapraszam - mogę służyć za przewodnika.
Tylko wtedy będzie 17 razy 3 :-)
Pozdrawiam

kosma100 07:50 niedziela, 12 września 2010

Muszę to sprawdzić. Chyba zaraz wsiądę na rower i kolejna trasa ... . Jej plan już od kilku dni jest gotowy ;) . Wczoraj plany pokrzyżowała mi pogoda

amiga 06:40 niedziela, 12 września 2010

Amig, a może Tobie licznik chodzi tylko do tych 17 kaemów? Czekam z niecierpliwością na kolejną wycieczkę i wskazanie licznika ;-)

anonimowa anetka 23:00 sobota, 11 września 2010

zapraszam na moja wersje :) http://barbisoft.bikestats.pl/ lampki konieczne :)

barbisoft 22:56 sobota, 11 września 2010

Chcialem sie z Toba jakos ugadac na wyjazd dzisiaj, ale jadac po godzinie 15 w deszczu wiedzialem jak bedzie wygladac Ligota/Panewniki i Starganiec ;)

devilek 21:54 sobota, 11 września 2010

Podobno cera jest gładsza po takiej kąpieli ;)

amiga 21:37 sobota, 11 września 2010

Widzę, że nie tylko ja się dziś taplałem w błotku :-)

djk71 21:27 sobota, 11 września 2010
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa bezmy