Powrót do domu

Czwartek, 5 lipca 2018 · Komentarze(0)
Ruszam do domu o 17:07, ciut później niż myślałem. Za to na drogach pustki :). Jest gorąco, duszno, na dokładkę wiatr zmienił kierunek. Wieje od wschodu. A jeszcze 2 godziny temu by mnie wspomagał. Chociaż... może to i dobrze, spalę więcej kalorii ;)

Dość szybko pakuję się w lasy, przejeżdżam przez odcinek który z rana odpuściłem bo leśnicy szaleli ;) Hałda na Sośnicy, dalej stara hałda w Makoszowach.
Jedna z dróg na hałdę w Makoszowach
Jedna z dróg na hałdę w Makoszowach © amiga
Ścieżka przy stawie
Ścieżka przy stawie © amiga
Leśna droga
Leśna droga © amiga
Z lasu wyjeżdżam na chwilę na Halmbie, gotuję się, pić mi się chce... Zastanawiam się czy nie zatrzymać się przy jakimś sklepie, coś kupić, ale do domu około 30 minut... Dam radę. tym bardziej, że chciałbym być nieco wcześniej, o 19 jestem umówiony...
Ładne kwiatki
Ładne kwiatki © amiga
Na rozstaju dróg
Na rozstaju dróg © amiga
Gdy jestem w Piotrowicach jadę już spokojnie, zmęczenie daje znać o sobie. Dzień jednak jest dobrze wykorzystany. Gorzej, że na weekend prognozy są nie za szczególne :(