Wieczorny powrót do domu

Poniedziałek, 30 października 2017 · Komentarze(4)
Wracam do domu po 17, jest kompletnie ciemno, tak już będzie, aż do końca marca. Jest dziwnie chłodno, wieje silny wiatr, chociaż nie jest aż tak silny jak ten poranny. Mam go w plecy :) i chyba to jedyny pozytyw, może niekoniecznie, drugim jest to, że nie pada ;)

Czuję zmęczenie, na rowerze trochę odreaguję. Z racji tego, że kamerka została w domu, ze względu na uszkodzenie obudowy, myślę o robieniu zdjęć tym co mam przy sobie, oczywiście w plecaku jest aparat, w kieszeni telefon itd... ;) Ale jadąc czuję, że jest mi chłodno. Niby jestem dość ciepło ubrany, ale czuję, że coś mnie smyra... To wiatr...

Efekt tego jest taki, że nie  zatrzymuję się na sesję, po prostu jadę jednym ciągiem, w miarę możliwości bez zatrzymania do domu.

Drogi na szczęście dość puste, za to niepokoi mnie temperatura co chwilę zerkam na licznik... +1... bardzo blisko zera... Nie podoba mi się to... Nie spodziewałem się takiego spadku temperatury. Z rana gdy dojechałem były 4 stopnie, później to nieco wzrosło.

Poniżej 2 zdjęcia Łódzkich murali zrobione przy wizycie w tym mieście jakiś miesiąc temu... ;)

Łódzki Mural
Łódzki Mural © amiga
Mural przy Piotrkowskiej
Mural przy Piotrkowskiej © amiga
Jutro prawdopodobnie pojadę pociągiem, dzień zapowiada się wyjątkowo długi...

Godzi89 Tam gdzie więcej betonu i asfaltu zawsze jest cieplej... Najgorzej jest pomiędzy polami i na górkach... Odczułem to jadąc do pracy...

amiga 15:03 wtorek, 31 października 2017

koło 22 jak jeszcze kręciłem to już paskal zszedł poniżej zera na Sikorce -3 pod domem 2 stopnie cieplej

gozdi89 13:46 wtorek, 31 października 2017

Limit Wolałbym by te pluchy dały sobie spokój, z drugiej strony im dłużej będzie > +10 tym lepiej.... coś za coś...

amiga 07:40 wtorek, 31 października 2017

Prognozy sprawdziły się właściwie bardzo dokładnie. Popadało, powiało, ochłodło. Za to z tego co z różnych prognoz czytam, to pojutrze znów temperatura idzie w górę. Nieznacznie ale zawsze to coś. Niestety ma też pokapać :-/ Jesień pełną gębą.

limit 20:35 poniedziałek, 30 października 2017
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zejez