Środunia

Środa, 25 października 2017 · Komentarze(3)
Noc była ciężka, lekko nieprzespana, zaspałem... Ruszam dopiero o 7:30, jest obłędnie późno,  wiem, że nie będzie lekko, nie odrobię tego opóźnienia, cóż, pozostaje się pogodzić z obsuwą ;)

Wieje lekki dość wredny wiatr, jest chłodno ledwie 4 stopnie, nie ma słońca a zapowiedzi wskazują na możliwy deszcz, jeszcze nie teraz ale jednak ma popadać.

W Piotrowicach nie ma jakiegoś wielkiego ruchu, ten pojawia się na Ligocie i Panewnikach. Kierunek do Katowic jest totalnie zapchany. Dobrze, że jadę w przeciwnym kierunku. Wyjeżdżam z Katowic i mogę sunąć nową nawierzchnią DDRki w Kochłowicach.

W Piotrowicach przy wiadukcie
W Piotrowicach przy wiadukcie © amiga
Korek na Panewnickiej miał dzisiaj dobre 2 km
Korek na Panewnickiej miał dzisiaj dobre 2 km © amiga
Pora kończyć panowie
Pora kończyć panowie © amiga
Gdy docieram na Wirek jest już po ósmej, drogi pustoszeją, zaczyna się jechać bardzo przyjemnie, zastanawia mnie na co trafię w Zabrzu. Tam.... o dziwo nie ma najmniejszych problemów z przejazdem, pakuję się nawet na ul Winklera, która skraca mi przejazd.
W Zabrzu w centrum
W Zabrzu w centrum © amiga
Kilka minut odrobione, ale 30 nie uda mi się nadrobić, na dokładkę coś mnie męczy... to chyba to coś co nie pozwoliło mi spać w nocy... Gdy docieram do firmy pierwsze kroki kieruję do apteki... oby to przeszło do jutra...  Mam wrażenie, że wraca przeziębienie... a tego bym nie chciał....
Trwa wycinka drzew
Trwa wycinka drzew © amiga

Limit E tam z tą prędkością ;) Wieczorem będę się kurował... może niekoniecznie alkoholem, ale jednak będzie to kuracja

Wloczykij I tutaj Cię zaskoczę, w tym miejscu pod wiaduktem na chodniku dozwolona jest jazda rowerem, od strony Famuru stoi odpowiedni znak

amiga 13:51 środa, 25 października 2017

I na pierwszym zdjęciu widać ze łamiesz przepisy.... nieładnie ;)

wloczykij 13:23 środa, 25 października 2017

Na pierwszym zdjęciu widać tą prędkość, z jaką gnałeś do pracy :-) Zdróweczka. Jak wrócisz, to seta wysokich procentów albo główka czosnku i dobrze się wygrzać i wyspać. Lepsze to niż te pseudoleki.

limit 10:32 środa, 25 października 2017
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa wstaw