Powrót do domu, z zaliczeniem paczkomatu

Poniedziałek, 13 marca 2017 · Komentarze(2)
Wyjeżdżam grubo po 17, miało być nieco wcześniej, ale kilka osób w firmie mnie zahaczyło o to o tamto i czas uciekł, pogoda ciul lepsza niż poranek, jest jeszcze ciepło około 9 stopni, słońce za to bardzo nisko, zero wiatru i niewielki ruch na drogach. Wsiadam na rower i gnam ile wlezie, muszę jeszcze podjechać pod paczkomat po łożyska do piasty. Tylko że to dopiero w Katowicach.

Jedzie się niesamowicie przyjemnie, gdyby jeszcze było tak z 15 stopni więcej ;)... no dobra mamy jeszcze zimę, więc nie ma co narzekać, mogło być sporo gorzej...
Rano zahaczyłem o tego Lidla :)
Rano zahaczyłem o tego Lidla :) © amiga
Flagi pokazują brak wiatru :)
Flagi pokazują brak wiatru :) © amiga
Staram się uciekać na boczne drogi, chociaż powodu ku temu specjalnie nie ma, na Wirku zastanawiam się czy nie pojechać jednak Polną i Wirecką, ale jednak zależy mi na czasie, jadę główną drogą do Kochłowic. W Panewnikach jadę całą długością Panewnickiej, zahaczając do dworzec PKP na Ligocie, podjeżdżam pod paczkomat... 18 sekund i mogę jechać do domu. Zawartość paczki sprawdzę już w domu.
Za Kochłowicami
Za Kochłowicami © amiga
Coś się korkuje na Ligocie
Coś się korkuje na Ligocie © amiga
Kolejne światła tym razem na skrzyżowaniu z Kościuszki
Kolejne światła tym razem na skrzyżowaniu z Kościuszki © amiga
Pod paczkomatem
Pod paczkomatem © amiga
Niepozorne - ale jedno z najbardziej niebezpiecznych skrzyżowań dla rowerzystów w Katowicach - ul Ziołowa © amiga
Już prawie w domu
Już prawie w domu © amiga
Cały przejazd był dość przyjemny, pogoda dopisała. Oby jutro było podobnie :) a najlepiej cieplej ;)