Mokry czwartek

Czwartek, 9 marca 2017 · Komentarze(2)
Jest 7:12... trochę późno, ale pogoda nie zachęca, tylko 2 stopnie na plusie, pada, wieje... samochodów jakby więcej... rusza i uciekam na boczne drogi, przez park Zadole, ale zamiast Bałtycką jadę Panewnicką, liczę na mniejszą ilość wody, kałuż, piasku, błota...

Od rana pada deszcz
Od rana pada deszcz © amiga
DDRka w Kochłowicach na leśnym odcinku zalana, paskudnie jest, chodnik na szczęście wystaje ponad lustro wody. Próbuję określić kierunek wiatru, meteo twierdziło, że będzie wiało od południa, jednak mam wrażenie, że na niektórych odcinkach dmucha z zachodu, na innych, że ze wschodu... więc czasami pomaga, a czasami przeszkadza. Tak naprawdę to w połączeniu z deszczem i temperaturom mocno to wychładza. najgorzej jest z nogami.
Mokro wszędzie
Mokro wszędzie © amiga
Nieprzyjemnie się jedzie w takich warunkach
Nieprzyjemnie się jedzie w takich warunkach © amiga
Przed wyjazdem obserwowałem radary meteo, liczyłem na to, że deszcz ucieknie gdzieś na południe, niestety ten wariant nie wygrał, pada mi całą drogę, pod koniec odliczam już kilometry do końca.
Nie dość że chłodno, to jeszcze paskudny wiatr
Nie dość że chłodno, to jeszcze paskudny wiatr © amiga
Na Zabrskiej w Gliwicach
Na Zabrskiej w Gliwicach © amiga
W firmie pakuję się pod gorący prysznic... od razu lepiej, ciuchy do suszenia... może do wieczora wyschną...