Wieczór z debilami

Środa, 8 marca 2017 · Komentarze(5)
Wyjeżdżam około 17... jest dość ciepło, około 7-8 stopni, słońce jeszcze świeci, wieje... no właśnie, znowu nie z tej strony. Wiatr się odwrócił, zresztą meteo też o tym wspominało. Cóż... dzisiaj w obie strony mam pod górkę ;) Ruch na drogach w zamian niewielki :), jedzie się dość przyjemnie....
Wieczór zapowiada się dość przyjemnie
Wieczór zapowiada się dość przyjemnie © amiga
Na holu
Na holu © amiga
Ale do czasu....  W Zabrzu na ul. 3-go maja wyprzedza mnie autobus linii 198, numer boczny 126, jest mniej więcej 17:28... z naprzeciwka jadą samochody, kierowca odbija w prawo... na mnie... spycha mnie na pobocze, czy raczej trawnik... ostre hamowanie, podpieram się nogą... o rzesz... k...a m...ć, przepuszczam jeszcze 3 samochody i ruszam dalej. Kierowca debil stoi na najbliższym przystanku w Kończycach... przyjechał przed czasem i stoi... zastanawiam się czy podjechać i op...ć go... ale... nie... wiem, że mam kamerkę....
Wyprzedza mnie autobus... linia 198 numer boczny 126
Wyprzedza mnie autobus... linia 198 numer boczny 126 © amiga
...coś za blisko
...coś za blisko © amiga
...zepchnął mnie na pobocze
...zepchnął mnie na pobocze © amiga
..doganiam dziada na przystanku
..doganiam dziada na przystanku © amiga
Film się nagrał, jestem tego pewien... jadę do domu... na szczęście to jedyny taki przypadek. Bielszowice i Wirek przejeżdżam dość szybko, bez zatrzymania, dopiero w Kochłowicach muszę się zatrzymać na skrzyżowaniu.

Bielszowicka
Bielszowicka © amiga
Sprzątanie świata
Sprzątanie świata © amiga
Ciemno się zrobiło, do domu jeszcze prawie 10 km, walka z DDRką, później już tylko Panewniki, Ligota, Piotrowice, docieram do domu, pora odsapnąć.
W Kochłowicach
W Kochłowicach © amiga
Prawie pod domem
Prawie pod domem © amiga

Filmik powoli się generuje, jutro zostanie wysłany na policję. Ale już jest na YT, Całość obejmuje około 700m od wiaduktu do przystanku.

Mandraghora Tak naprawdę to z tego co zauważyłem to 95% kierowców autobusów zdaje sobie sprawę co prowadzą, od czasu do czasu pojawia się baran za kierownicą i te barany trzeba eliminować. Podobne sytuacje miałem już z ciężarówkami ale i z osobowymi, przy czym jednak osobówka jest krótsza i węższa.
A kamerka... to SJCAM M10. W tej chwili jest już nowszy model ze stabilizacją żyroskopową. Gdy kupowałem rozważałem jeszcze GoPro, ale jest drogie, a w tych niskich modelach nie ma nic. Znając siebie wolę rozwalić kamerę za 300 zł niż za 1500.

amiga 09:01 czwartek, 16 marca 2017

Nie lubimy kierowców miejskich autobusów, oj nie lubimy bardzo... :(
Co to za kamerka?

mandraghora 06:43 czwartek, 16 marca 2017

Mors,Limit Zgłoszenie wysłane na policję i do kzkgop. Pozostaje czekać na odpowiedzi.

amiga 12:10 czwartek, 9 marca 2017

Cóż, należy mu się. Poza tym, że na Policję wyślij też skargę do KZK GOP.

limit 07:10 czwartek, 9 marca 2017

Fajny tytuł.. ;)

Dziad za wszelką cenę nie chciał przekroczyć podwójnej ciągłej. ;)

mors 20:59 środa, 8 marca 2017
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa bohat