Poniedziałek wieczór

Poniedziałek, 21 listopada 2016 · Komentarze(0)
Ruszam trochę przed 17. Jest obłędnie ciepło, wieje wiatr z południa, jest ciemno... i względnie pusto na drogach. Mam nadzieję, że nie będzie wielu wariatów na drogach, nie mam dzisiaj na to ochoty.
Staram się mimo wszystko korzystać z bocznych dróg, tam gdzie się da i gdzie to ma sens. Odwiedzam Poznańską, od tygodnia niewiele się tutaj zmienia. brakuje jednej warstwy asfaltu... Ciekawe kiedy ją wyleją.
No i znowu cisza na Poznańskiej
No i znowu cisza na Poznańskiej © amiga
Trochę ruchu jest w Zabrzu, za to cała Ruda Śląska pusta :), pięknie się jedzie, pogoda idealna...  szkoda tylko, że dzień taki krótki..., że nie mogłem pojeździć przy słońcu... chociaż pamiętam niedzielę, gdzie wraz z Karoliną gnaliśmy tu i tam, słońce pojawiało się i znikało... a dzień był prawie idealny... gdyby jeszcze tak w terenie było bardziej sucho.
Ceny paliwa
Ceny paliwa © amiga
W Wielu miejscach zaskoczyły mnie mokre czy raczej wilgotne drogi... najczęściej były to okolice lasów, zbiorników wodnych... gdyby przymroziło było by nieciekawie, ale wg norwegów jeszcze koło tygodnia ma być ciepło :) jak dla mnie zimy mogło by nie być, przynajmniej na śląsku i w łódzkim. ew. na święta może trochę popruszyć...
Pusto na drogach
Pusto na drogach © amiga
Wylot z Medyków
Wylot z Medyków © amiga
Na spokojnie docieram do Piotrowic i tutaj zaskakuje mnie długi korek... dobrze, że do domu już niedaleko, objeżdżam toto po chodniku. Jakieś 10 minut później jestem w domu, kąpiel jest mi potrzebna. Ciuchy lądują w praniu... Jutro mam nadzieję, że będzie jeszcze cieplej :)