Środa rano

Środa, 31 sierpnia 2016 · Komentarze(0)
Wyjeżdżam około 7:13... na zewnątrz rześko... temperatura zaskoczyła, ubrałem się jak zwykle... jednak nie spojrzałem na termometr i jest mi zimno... zastanawiam się, czy nie wrócić się po softshella. Nie... dam radę...

Postanawiam pojechać szosami, będzie szybciej, będę krócej marzł... Wiatr chyba lekko w plecy... dobrze się jedzie. Zaskakuje ilość samochodów, chyba to koniec wakacji - zaczyna się zwykły sajgon miejski.
Koniec wakacji - pojawiają się pierwsze korki w mieście
Koniec wakacji - pojawiają się pierwsze korki w mieście © amiga

W wielu miejscach kopią, coś remontują, na bank to pomoże rozładować korki... ciepło zaczyna mi być po około 30 minutach jazdy, zastanawiam się czy nie podjechać z rowerem na myjnię, ale mijam ją... odpuszczę, jeszcze chwilę, spłuczę go na weekend.
Chyba powoli kończą
Chyba powoli kończą © amiga
Korki pojawiają się w zasadzie wszędzie, W Kochłowicach coś się dzieje, w Bielszowicach nie pamiętam kiedy tyle kwitłem na skrzyżowaniu, jednak chyba najgorzej jest w Gliwicach, przejechanie Zabrskiej to  niezłe wyzwanie... tracę tam dobre 2 minuty...
Wiadukt DTŚki w Zabrzu
Wiadukt DTŚki w Zabrzu © amiga
Ryją coraz bardziej
Ryją coraz bardziej © amiga
Tutaj też sporo samochodów
Tutaj też sporo samochodów © amiga