Mokra środa z wariatami

Środa, 13 lipca 2016 · Komentarze(2)
Wyjeżdżam około 7:15... na drogach nie ma wielkiego ruchu, za to pogoda dokazuje, pada deszcz, wieje wiatr chyba z południowego zachodu, jest dość nieprzyjemnie. Temperatura w okolicach 16 stopni...
Intensywność opadów się zmienia w trakcie jazdy, raz pada mocniej, raz nieco lżej...  Na szczęście to nie jest taka ulewa jak wczoraj... gdy nie było na mnie suchej nitki. Zanim wyruszyłem w podróż spojrzałem na radary, nad nami unosiła się chmura opadów tak góra do ósmej... Więc jadę spokojnie kręcąc.

Ciągle pada
Ciągle pada © amiga
Zapłakane ulice
Zapłakane ulice © amiga

Tyle, że nie jest mi dzisiaj dany spokojny przejazd, w Rudze Śląskiej jeszcze tuż przy granicy z Pawłowem samochód z 2-ma starymi Omami pakuje mi się na środek ulicy, z podporządkowanej, hamowanie, pisk mokrych tarcz, odbijam w lewo... masakra było gorąco... Patrząc na zachowanie seniorów, to po 60 powinni przechodzić badania co roku, naprawdę niewiele brakowało...
Starsza pani w samochodzie - prawie mnie rozjechała - SZ8742C
Starsza pani w samochodzie - prawie mnie rozjechała - SZ 8742C © amiga
Myślałem, że to będzie jedyny taki przypadek dzisiaj... a jednak nie... Tym razem w Gliwicach skrzyżowanie ulic Wielickiej i Odrowążów. Ta druga ma pierwszeństwo, ja jestem na Wielickiej. Zatrzymuję się przed skrzyżowaniem, będę skręcał w prawo...
Z prawej strony jedzie samochód, wewnątrz sędziwy jegomość... tyle, że coś dziwnie ścina skrzyżowanie... uchylam się... wali lusterkiem w moją kierownicę... q...a
SG 76567 Starszy Gość ściął skrzyżowanie i
SG 76567 Starszy Gość ściął skrzyżowanie i © amiga
.. uderzył lusterkiem o kierownicę... SG 76567
.. uderzył lusterkiem o kierownicę... SG 76567 © amiga

Mam dość przygód na dzisiaj, a filmiki z zachować 2 osób które powinny już dawno oddać prawo jazdy wyląduje jeszcze dzisiaj na Youtube...

Jakieś 300m przed firmą jedzie przede mną maluch, w środku jakaś młoda kobieta, dziwnie prowadzi samochód, mocno asekuracyjnie, boję się ją wyprzedzić, boję się za nią jechać... masakra... najwyższą prędkość jaką osiągnęła to około 20 km/h...

Mam dzisiaj jakiś dzień wariata na drogach.... masakra..
Rozumiem, że pojazd zabytkowy, ale 20 km/h to lekka przesada
Rozumiem, że pojazd zabytkowy, ale 20 km/h to lekka przesada © amiga

Na dokładkę gdy dojeżdżam do firmy okazuje się, że padł odpływ... nie komentuję tego... ale mam dość...