Czwartek rano

Czwartek, 23 czerwca 2016 · Komentarze(3)
Ruszam chwilę po 7:00 jest ciepło... 18 stopni na starcie... świeci słońce... lekki wiatr w plecy... nieco pomaga, chłodzi organizm... Ruch na drogach chyba trochę mniejszy niż wczoraj. To pewnie przed jutrzejszym Sajgonem, gdy kończy się szkoła i gdy niedzielni kierowcy będą chcieli koniecznie odwieźć swoje pociechy do szkół...

Zajebisty sposób parkowania
Zajebisty sposób parkowania © amiga
Tuż za granicą z Kochłowicami natykam się na Jacka  radośnie wołającego z daleka :), chyba dzisiaj ma wolne :) może jedzie do Krakowa ;)
O... znajomi na rowerach :)
O... znajomi na rowerach :) © amiga
Nowa pozycja jazdy na rowerze
Nowa pozycja jazdy na rowerze © amiga
W samych Kochłowicach zupełny luz, przelatuję przez centrum i kieruję się na Wirek, po drodze jedzie koparka, zawalidroga... 15 na godzinę usypia... wyprzedzam ją.. to, żadna przyjemność wlec się gdy jest  z górki...
Wydawało mi się, że potrafią szybciej jeździć... 15km/h trochę mało
Wydawało mi się, że potrafią szybciej jeździć... 15km/h trochę mało © amiga
Całkiem sporo rowerzystów z rana, pewnie temperatura zrobiła swoje. Im bliżej jestem Gliwic tym jest cieplej... gdy jestem na granicy Zabrza termometr pokazuje mi 24 stopni... spora różnica...
Sporo dzisiaj rowerzystów
Sporo dzisiaj rowerzystów © amiga
Na Królewskiej Tamy są jeszcze znaki, ale nie ma wahadła :), pasy wymalowane... bajka... tylko czemu to trwało ponad 4 miesiące... ?
Pięknie jest
Pięknie jest © amiga
Dojeżdżam do firmy... szybka kąpiel i od razu zostaję zaatakowany ;)