Środa późnym popołudniem

Środa, 22 czerwca 2016 · Komentarze(3)
Wyjeżdżam dość późno... jest 17:08... na zewnątrz gorąco... termometr pokazuje 28 z lekkim hakiem... Za diabła nie mogę określić skąd wieje, chociaż wrażenie jest takie jakby jednak ze wschodu, ale nawet gdyby to wiatr jest słaby...

Od samego początku chodzi mi po głowie by wjechać w las, tyle, że na początku trafiam na idiotę i to już 200m od firmy...  samochód wyjeżdża z lewej... mam pierwszeństwo... gość stoi i czeka, gdy jestem tuż tuż.. nagle rusza i jedzie na mnie... masakra... totalny idiota... przecina mi drogę i chce zaparkować... odbijam w lewo... to jedyna opcja...

Na ul Królowej Jadwigi... gość w samochodzie czeka
Na ul Królowej Jadwigi... gość w samochodzie czeka © amiga
... po czym rusza wprost na mnie
... po czym rusza wprost na mnie © amiga

Ten epizod utwierdza mnie o lepszym leśnym wariancie...  tyle, że nie mam ochoty na żadną z hałd... wiec skracam drogę  przez lasek Makoszowski a później ją wydłużam by podjechać na stawy Makoszowskie :) a stamtąd już lasem na Halembę :)
Namalowali pół-paśca
Kilka kałuż © amiga
Na Halembie
Na Halembie © amiga
Za to tam... jakoś rower odbija w kierunku Mikołowa... dołożę sobie spokojnej leśnej drogi... wyjadę dopiero w Piotrowicach jakieś 2 km od domu... tyle, że nie wziąłem jednego szczegółu pod uwagę... jest stosunkowo sucho... a na tej drodze są łachy piachu i miejsca gdzie został wysypany drobny żwir... Na dość wąskich slickach rower pływa... :) udaje się jakoś nie zaliczyć gleby jednak chyba pora zmienić opony na takie z nieco bardziej agresywnym bieżnikiem i szersze. Tym bardziej że w sobotę BikeOrient...
Przez łąki
Trzeba zwolnić ;) © amiga
Truskaweczki
Truskaweczki © amiga
Jeszcze kawałek i jestem na śląskiej
Jeszcze kawałek i jestem na śląskiej © amiga
Mały singletrack
Mały singletrack © amiga
Wąsko miejscami
Wąsko miejscami © amiga
Są i inne przeszkody
Są i inne przeszkody © amiga

Do domu dojeżdżam gdzieś w okolicy 18:40... pić mi się strasznie chce :) chyba będę musiał brać bidon na drogę do pracy...