Wtorek późnym popołudniem

Wtorek, 14 czerwca 2016 · Komentarze(0)
Wyjeżdżam po 16... może kilkanaście minut po... jest ciepło, przyjemnie... delikatny wiatr z różnych kierunków :)

Wiem że jakieś 15 km dalej - już w Rudzie Śląskiej przeszły burze, podobnie było w Katowicach, jakiś mały armagedon przeszedł... mam tylko nadzieję, że to zdąży odejść i nie trafię na deszcze....
Trochę mi się spieszy, jeszcze muszę podjechać do paczkomatu... trochę wydłuży mi to przejazd. Gorzej, że będę miał do zaliczenia całą Panewnicką i dalej Jankego... w porze szczytu...
Piękne niebo
Piękne niebo © amiga
Prace trwają
Prace trwają © amiga
Lasek Makoszowski
Lasek Makoszowski © amiga
Gdy dojeżdżam do Bielszowic widzę nieco kałuż na drogach, jest wilgotno... ale chyba nic wielkiego...  jednak za Wirkiem widzę, że tutaj przeszło coś większego... są miejsca gdzie leży trochę połamanych gałązek... w kilku miejscach zostały całkiem spore rozlewiska...
Centrum Kochłowic ;)
Centrum Kochłowic ;) © amiga
Jedyna opcja to wyprzedzanie po chodniku z lewej strony
Jedyna opcja to wyprzedzanie po chodniku z lewej strony © amiga
W Panewnikach za to trafiam na mistrza parkowania na DDRce przypuszczam że ktoś poleciał do sklepu... tyle, że pod sklepem jest kilka pustych miejsc parkingowych... po ch...ę parkować na rowerówce... Co ciekawe w Ochojcu ddrką idzie w najlepsze jakiś gostek... nie przejmując się niczym... i nikim... wiem, jest wąsko, ale można iść po lewej stronie... a tak robi się jeszcze niebezpieczniej...
Mistrz parkowania na rowerówce
Mistrz parkowania na rowerówce © amiga
Wiadukt na Ligocie
Wiadukt na Ligocie © amiga
Wizyta pod marketem
Wizyta pod marketem © amiga
Gość jakiś niereformowalny... komóra... i idzie, aż się prosi by go rozjechać
Gość jakiś niereformowalny... komóra... i idzie, aż się prosi by go rozjechać © amiga
Norma na Ziołowej
Norma na Ziołowej © amiga
Rejestracja ku pamięci
Rejestracja ku pamięci © amiga
Zresztą niewiele dalej kolejna scenka mistrza wyjeżdżania z Ziołowej, oczywiście stoi na DDRce... zasłaniając wszystko co się da... ech...
Chwilę później jestem w domu... na dzisiaj starczy...