Poniedziałek późnym popołudniem

Poniedziałek, 16 maja 2016 · Komentarze(2)
Wyjeżdżam dość późno, jest po 17... niby ma być wiatr w plecy, ale mam wrażenie, że coś nie pomaga, mało tego, przede mną ciemna chmura... podążająca na wschód... gonię ją... liczę jednak na to, że nie dogonię... niedawno z niej w Gliwicach padało...

Chwilę wcześniej padało
Chwilę wcześniej padało © amiga

Pojawia się jednak słońce, zaczyna grzać, świecić, tyle, że dalej nie jest za ciepło, a mam wrażenie, że jest nieco chłodniej niż rano

Wszędzie mokro
Wszędzie mokro © amiga

Staram się naciskać mocniej na pedały... by być jak najszybciej w domu... W końcu wyjechałem dość późno... Mijam Bielszowice, Kochłowce, jestem w Panewnikach, standardowo odbijam na Bałtycką i dalej przed Medyków, Śląską... jestem w parku Zadole, wycięte krzaki wzdłuż stawów zwracają moją uwagę i... rozpraszają od samej drogi...

Chmury na horyzoncie nie napawają optymizmem
Chmury na horyzoncie nie napawają optymizmem © amiga
Coś jakby lepiej
Coś jakby lepiej © amiga
A tutaj sucho
A tutaj sucho © amiga
Na Bałtyckiej
Na Bałtyckiej © amiga
Znowu mokro, ale sporo rowerzystów
Znowu mokro, ale sporo rowerzystów © amiga
Chyba pierwszy raz zrobili taki porządek przy tych stawach
Chyba pierwszy raz zrobili taki porządek przy tych stawach © amiga

a tutaj jest kilka muld, korzeni które wypchnęły asfalt... sekunda wystarczyła i czuję, że lecę, za chwilę ból... widzę krew... zdejmuję kask, okulary, podchodzi do mnie jakiś przechodzień, pyta się czy wszystko w porządku, dzwoni po pogotowie...

Rozglądam się po okolicy
Rozglądam się po okolicy © amiga
Chwila nieuwagi i... lecę
Chwila nieuwagi i... lecę © amiga
Rower stoi chwilę do góry nogami
Rower stoi chwilę do góry nogami © amiga
W końcu pada na bok
W końcu pada na bok © amiga

Najważniejsze, że rower cały... a ja, jeszcze nie wiem...  widzę kapiącą krew, czuję obtarcia, bolą kolana... jakiś dziwny był ten upadek, przeleciałem przez kierownicę, uderzyłem twarzą... i kolanami... kask ochronił mi łeb... okulary oczy, ale rozcięły mi łuk brwiowy...  stąd krew...

Przyjeżdża karetka, chwila oględzin, rozmowy, nie zgadzam się na wiezienie mnie do szpitala bez rowera... chyba ich... nieważne...
Opatrują mnie wstępnie, ale muszę i tak zgłosić się w szpitalu... łuk brwiowy musi być szyty...

Mija dobre kilkanaście minut, w końcu wsiadam na rower, do domu 2 km... jadę powoli. Dojeżdżam do domu, szybki prysznic... i do szpitala...

I pysk obity
I pysk obity © amiga

Tam... tomografia, neurolog, szycie... w końcu dostaję papiery, nie wygląda to dobrze, ale też nie wygląda to źle, do wesela się zagoi... Na twarzy już widać krwiaka, pierwsze kolorki...  Szkoda gadać...