Środa rano

Środa, 30 marca 2016 · Komentarze(4)
Wrzuciłem filmik z przejazdu dopracowego... przyspieszony x6 dodatkowo dołączone są opisy po których można się zorientować gdzie jestem... Jak ktoś ma 13 minut wolnego... ;) to zapraszam...
Ruszam o 7:02... jest słonecznie, wiatr z południowego zachodu... na szczęście dość słaby... jest chłodno... co mocno mnie zaskoczyło... wczoraj +10, dzisiaj tylko +2...

Na drogach pustki... tzn są samochody, ale jest ich niewiele za to całkiem sporo rowerzystów... dziwnie dobrze mi się kręci...

Piękny poranek... tyle, że chłodny  +2
Piękny poranek... tyle, że chłodny +2 © amiga
Ul. Bałtycka :)
Ul. Bałtycka :) © amiga

Dość szybko wyjeżdżam z Katowic, w Kochłowicach niespodzianka.... wymienili zapadnięty dekiel  studzienki i... postawili na nim znak... hmm.... może  naprawa czeka na odbiór... a może będą coś jeszcze z tym robić? Mam tylko nadzieję, że naprawa nie jest związana z tym, że ktoś się wpadł do dziury...
Wymienili dekiel studzienki... i.. postawili znak
Wymienili dekiel studzienki... i.. postawili znak © amiga
W centrum Kochłowic spotykam autobus 7-kę... jako, że ciut dalej jest 1.5 km podjazd to nie spodziewam się, bym go dogonił... a jednak... na całym odcinku raz ja go wyprzedzam, a raz on mnie... Rozstajemy się dopiero na Wirku... przy czym chyba liczę, że jeszcze zobaczę go w Bielszowicach, może Pawłowie...  przypuszczam że gdzieś utknął... bo powinien mnie gdzieś tam dogonić.. chyba muszę spojrzeć na jego rozkład jazdy... ;)
Pusto w Kochłowicach
Znowu mnie wyprzedza © amiga
Dorwałem go an Wirku
Dorwałem go an Wirku © amiga
Strasznie się męczył na tym skrzyżowaniu... dziwne bo innych samochodów nie było © amiga
Rowerzysta na Bielszowickiej
Rowerzysta na Bielszowickiej © amiga

W Bielszowicach na stacji scenka rodzajowa, stoi dziwnie zaparkowany samochód..., tuż obok policja... gdy się odwracam widzę, że samochód ma skasowany przód... ciekawe w co trafił... drugiego samochodu nie widać... może przywalił w dystrybutor ;P
Dziwnie zaparkowany samochód na stacji benzynowej - później się okazuje, że gość w coś trafił i rozwalił sobie przód © amiga
Policja już sprawdza kierowcę
Policja już sprawdza kierowcę © amiga

W Zabrzu pustki... aż miło się jedzie...
Tramwaj 3-ka
Tramwaj 3-ka © amiga
Jadę przez lasek Makoszowski... spoglądam na licznik/termometr... 9 stopni... szybko to urosło... 7 stopni w ciągu niecałej godziny... ;)
Chyba nawet jest mi ciut za ciepło...
Lasek Makoszowski
Lasek Makoszowski © amiga
Wczoraj ryli
Wczoraj ryli © amiga
Wystająca studzienka... tak to wygląda od... zawsze
Wystająca studzienka... tak to wygląda od... zawsze © amiga

Aż trudno uwierzyć spoglądając na niebo że za kilka godzin ma się to spieprzyć, że idą na nas chmury deszczowe...  być może nawet pierwsza wiosenna burza...
Nie za wysokie te zbrojenia?
Nie za wysokie te zbrojenia? © amiga
Oczyszczanie rowów
Oczyszczanie rowów © amiga

Tuż przed firmą czeka mnie jeszcze wymijanie "Tramwaju" A4...  torowisko niestety nie jest zbyt równe...  nie przepadam po nim jechać... Chociaż jak jest sucho to jeszcze jakoś obleci, gorzej gdy pada...
Tramwaj w wydaniu Gliwickim ;)
Tramwaj w wydaniu Gliwickim ;) © amiga

Chwilę później jestem w firmie... , dzień zapowiada się długi...