Wtorek rano

Wtorek, 8 marca 2016 · Komentarze(1)
Przed wyjazdem jeszcze mały przegląda rowerka... do wymiany klocki z tyłu, przy okazji mała regulacja zacisków, zmiana łańcucha i podniesienie siodełka :)

Wyjeżdżam około 7:00 pogoda całkiem niezła, może chłodno - 5 stopni ale sucho... prawie, kałuże gdzieniegdzie pozostały...
Wiatr z północy... bardzo lekki... nie powinien przeszkadzać...

Dość przyjemnie się jedzie... nawet ruch samochodowy jakiś taki mniejszy, niestety debila na drogach są, w Panewnikach... a może to jeszcze była Ligota jakiś debil mija mnie na gazetę... zrobiło mi się ciepło... chyba za blisko prawej krawędzi jechałem...
Skrzyżowanie Medyków z Panewnicką

Skrzyżowanie Medyków z Panewnicką © amiga
Debil mija mnie o włos
Debil mija mnie o włos © amiga
SK 9972H - dla potomności
SK 9972H - dla potomności © amiga
W Kochłowicach podziwiam ilość piachu naniesionego na DDRkę, sporo tego... tyle, że to nie tylko piasek o czym przekonuję się kilkaset metrów dalej... Słyszę jak ucieka mi powietrze z przedniego koła... zjeżdżam na chodnik... zaglądam na koło... i widzę wielki kawał szkła wbitego w oponę...  10 minut z głowy....
Syf na DDRce w Kochłowicach
Syf na DDRce w Kochłowicach © amiga

Przymusowe parkowanie na chodniku
Przymusowe parkowanie na chodniku © amiga
Szkło wbite oponę
Szkło wbite oponę © amiga

Ruszam dalej, Kochłowice udaje mi się dość szybko przeskoczyć, jeszcze Wirek... dzisiaj spory ruch, przy skręcie w Bielszowicką muszę odstać swoje... za to później aż do Zabrza zupełny luz...
Zjazd na Wirek
Zjazd na Wirek © amiga
Tyle, że dojeżdżam tam o 8:00... samochodów jak mrówków... staram się je wyminąć, ale nie wszędzie można... uciekam na poboczne drogi... 20 minut później wjeżdżam do Gliwic...
Sprzątanie świata w Zabrzu
Sprzątanie świata w Zabrzu © amiga

Cisza spokój... względy oczywiście jedynie przejazd nad Bytomką... problematyczny nieco... ale zaskakuje mnie skala tego remontu... wykopana wielka dziura przed mostem, połowa mostu rozebrana... chłopaki siedzą nad tą połówką dobre 2 może 3 tygodnie...
Gdyby jeszcze tak otwarli DTŚkę... ale na to trzeba poczekać jakieś 2  tygodnie Oficjalne otwarcie chyba 20 marca...
Mam dziwne wrażenie że jeszcze go zobaczę
Mam dziwne wrażenie że jeszcze go zobaczę © amiga
Gruby remont
Gruby remont © amiga
Gdy wjeżdżam do firmy, widzę, że nie tylko ja dzisiaj rowerkiem :) W końcu... zaczyna się sezon, można to poznać po Tomku ;)