Poniedziałek wieczór

Poniedziałek, 14 grudnia 2015 · Komentarze(4)
17:06 a ja dopiero ruszam... jest ciemno i pusto :) Chociaż już na początku zaskakuje mnie rowerzysta... nawet miał lampki, było go widać :)... za to nieci później  widziałem 2 ninja... na rowerach... jeden jechał drogami... zauważyłem, że jedzie z naprzeciwka dopiero 30m wcześniej... drugi sunął chodnikami... chyba zdawał sobie sprawę z tego, że go nie widać...
Jakiś zabłąkany rowerzysta ;P

Jakiś zabłąkany rowerzysta ;P © amiga
Jeszcze w Gliwicach na krótkim odcinku mija mnie pogotowie i chwilę później policja czyżby coś się stało?  Pewnie tak. Karetka jechała na sygnale...
Karetka na sygnale mnie wyprzedziła
Karetka na sygnale mnie wyprzedziła © amiga
Jest i policja
Jest i policja © amiga
Zabrze jakoś poszło wyjątkowo sprawnie, zresztą i do Rudy Śląskiej nie mogę się przyczepić... poza małą niespodzianką na Bielszowickiej. Z rana widziałem jakąś silną ekipę debatującą nad może 2 metrami drogi która chyba lekko się zapadła.. ale teraz widzę, że poszli po bandzie, mniej więcej połowa nowego odcinka drogi została pozbawiona asfaltu... w miejscu gdzie debatowali z rana... widzę jakąś wielką łatę... prawdopodobnie podnieśli nieci drogę... Przyznam się, że budowanie w taki sposób drogi na nowej hałdzie... jest usypywana dopiero od kilku lat... (wcześniej było tu zapadlisko... ), to nie najszczęśliwszy pomysł, wszystko pracuje, asfalt się fałduje, krawężniki wypadają co jakiś czas... Ogólnie to wzór jak wywalić niepotrzebnie pieniądze w błoto, ale to nie jedyny taki przykład w okolicy. Zabrzański odcinek DTŚki też już się rozchodzi... było to wiadomo już w chwili gdy oddawali tamten odcinek, a jakiś czas temu pojawiły się pogłoski, że w 2016 muszą remontować tą drogę... Ech... szkoda gadać...
W każdym bądź razie po 2 latach od wykonania  drogi na Bielszowickiej już jest remontowana i to tak solidnie... te mniejsze reperacje są co miesiąc, co półtora..
Z rana wydawało mi się, że miała być jakaś drobna korekta na Bielszowickiej, a zdjęli asfalt na dość sporym odcinku © amiga
Wirek, w pobliżu stacji PKP
Wirek, w pobliżu stacji PKP © amiga
W Katowicach na Medyków zaskakuje mnie coś innego... światła.. tu zawsze były lampy sodowe, nawet poszukałem zdjęć/klatek z ostatnich dni na tym odcinku... Lampy świeciły na pomarańczowo.. a teraz na biało... Wygląda co zdecydowanie lepiej, nie miałbym nic przeciwko gdyby wszędzie takie zastosowano, jest zdecydowanie jaśniej a i kolor jakiś bardziej naturalny...
Zmienili oświetlenie na Medyków, jest jaśniej :) i już nie ma pomarańczowego koluru lamp sodowych © amiga
Na Ligocie... i Piotrowicach ruch jakby ciut większy niż na wcześniejszych odcinkach drogi... jednak i tutaj nie ma specjalnie korków, oby tak było również jutro... :)
Jeszcze kawałek i w domu
Jeszcze kawałek i w domu © amiga

Limit Może to jest też jakaś metoda? A pewnie wystarczyło by o tym wspomnieć w szkole... by kolejne pokolenie miało większą świadomość

amiga 10:17 czwartek, 17 grudnia 2015

Karać, nie karać. Uważam, że lepiej edukować. Najprościej byłoby rozdawać takim batmanom opaski odblaskowe. Tylko ze swoich to ja tego nie będę finansował bo mnie nie stać ale gdyby np. Policja dała z 1000 szt. to bym codziennie brał ze sobą z 10-20 i przy spotkaniu z batmanem mu wręczył z prośbą, żeby dla swojego i mojego bezpieczeństwa to zakładał.

limit 17:21 środa, 16 grudnia 2015

Limit ostatni oz kimś rozmawiałem z firmy... Mieli na wiosce gościa który jeździł na ninję na rowerze... do czasu... gdy ktoś go nie zauważył... i... było po ptokach... niestety za brak lampek.... powinno się z definicji karać....

amiga 10:57 wtorek, 15 grudnia 2015

Na mojej drodze rowerzystów przetrzebiło mocno ale ci co jeżdżą mają odblaski i lampki. Nawet taki jeden co go u siebie na wiosce spotykam rano jak ruszam, też a kiedyś robił za batmana. Pewnie musiał mnie kilka razy widzieć z daleka jak świecę i odblaskuję i doszedł do wniosku, że to jednak nie taka głupia rzecz.

limit 20:41 poniedziałek, 14 grudnia 2015
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa oispi