Poniedziałek wieczór

Poniedziałek, 23 listopada 2015 · Komentarze(2)
Wyjeżdżam z firmy wyjątkowo późno, temperatura na plusie... niewiele ale na plusie 2 stopnie.... o tyle dobrze, że nie powinno być oblodzeń... jednak prognozy wskazują, że w każdej chwili może zacząć padać śnieg... W Gliwicach o dziwo drogi suche...
Na drogach spokojnie
Na drogach spokojnie © amiga

Za to po minięciu Sośnicy, tuż za granicą z Zabrzem, jest mokro... droga się szkli, staram się obserwować czy nie ma lodu... w końcu jedna gleba dziennie starczy... w niektórych miejscach widzę, że coś się szkli... nie wróży to dobrze, spoglądam na licznik... dalej 2 stopnie... chyba odpuszczę las... jest na tyle ciepło, że nie powinno nic marznąć... ile się da tyle pojadę drogami...

Po przekroczeniu granicy Zabrza drogi są mokre
Po przekroczeniu granicy Zabrza drogi są mokre © amiga

W Makoszowach kolejna niespodzianka... gdzieniegdzie leży śnieg... nieładnie... ale na termometrze dalej plusy... może nieco mniejsze, ale plusy +1.8
Nieco dalej pojawia się trochę śniegu
Nieco dalej pojawia się trochę śniegu © amiga

Bielszowice i Wirek mokre, strach pomyśleć co będzie dalej... boję się tego co będzie w Kochłowicach na rowerówce....
Jednak tam kolejne zaskoczenie, jest sucho... w końcu mogę jechać bez strachu...
Za to w Kochłowicach sucho
Za to w Kochłowicach sucho © amiga
W okolicach ronda na Panewnickiej
W okolicach ronda na Panewnickiej © amiga
Na Ligocie mijam miejsce gdzie z rana zaliczyłem glebę... woda jest tylko po jednej stronie i to w stanie płynnym, na liczniku +1.5 stopnia
Rano był tutaj czysty lód
Rano był tutaj czysty lód © amiga

W domu pora ogrzać się... temperatura wyraźnie wyższa niż na dworze... :)... Ciuchy mokre od potu... ale nie zmarzłem :)