Poniedziałek rano

Poniedziałek, 19 października 2015 · Komentarze(0)
Wyjeżdżam późno, 7:20... masakra, ale też rower nie do końca był przygotowany,  w sobotę został wyczyszczony, wymyty, naoliwiony, sprawdzony itd...  tyle, że pozdejmowałem z niego wszystkie pierdółki, połatałem też dętki, teraz to wszystko musiało zostać zainstalowane na rowerze.

Gnam po drogach, już 2-gi dzień nie pada :) co prawda spodziewam się, że będzie mokro, ale na asfalcie jest nieźle, jedynie standardowo rowerówka w Kochłowicach wygląda jak wygląda, niestety miasto ma ją gdzieś, wydaje im się, że pomalowanie asfaltu na czerwono załatwia wszystkie problemy rowerzystów...

Gdy dojeżdżam do Zabrza jest już po 8:00... drogi powoli pustoszeją, a ja testuję nowe oponki :) CST 700x42C 1040N... trochę dziwnie mi się na nich jedzie, niby..... rozmiar identyczny jak Schwalbe, ale jednak mam wrażenie jakbym jechał na gumowym balonie ;)

uczę się nowego "stylu jazdy" na nowych oponach, trochę asekuracyjnie.... sprawdzam jak spisują się błocie, na mokrych liściach... wstępnie wygląda to nieźle, Schwalbe latały na takim podłożu... Czyli jest jakiś postęp :) mam opony na jesień 2015 :)