Piątek rano

Piątek, 31 lipca 2015 · Komentarze(0)
Wyjeżdżam z domu po 7:10... i nie mam ochoty dzisiaj na kręcenie, nie mogę się za to jakoś zabrać, przemęczenie czy coś... może to wieczorne targanie gratów, ciężko powiedzieć... niemniej jak już wsiadłem na rower to jadę....
Wieje oczywiście z zachodu... tak by za lekko nie było..., z plusów to można poćwiczyć podjazdy... bo nawet na zjazdach... trzeba kręcić by rower chciał się przemieszczać do przodu...
W Kochłowicach na szczycie Mrówczej Góry, wyskakuje kilka metrów przede mną sarna... na szczęście jestem tylko ja, żadnych samochodów... przebiega na drugą stronę chowa się w zaroślach.... po chwili widzę co ją wystraszyło...  Na bocznej odnodze jechał jakiś samochód dostawczy... to jego robota... dobrze...

W Zabrzu... gdy jestem w lasku Makoszowskim zaskakuje mnie kolejna sarna, jest mniejsza... zatrzymuję się dość daleko, pasie się na łące... Po chwili mnie zauważa i chowa się do lasu... Szkoda... bo nie zdążyłem wyciągnąć aparatu... w zamian mam za to stado pływających kaczek na maleńkim stawie :)

Wkrótce docieram do firmy.... coś czuję, że dzień będzie dzisiaj ciężki

Stado kaczek na stawiku
Stado kaczek na stawiku © amiga