Środa rano

Środa, 15 lipca 2015 · Komentarze(0)
Nadeszła środa… wietrzna środa… i chyba trochę deszczowa… pogoda zmienia się jak w marcu…. Raz świeci słońce, a 10 minut później kropi deszcz, a wszystko to przy bardzo silnym wietrze z zachodu….

Wyjeżdżając z rana miałem pod górkę… chociaż muszę przyznać, że było przyjemnie… nawet te niewielkie opady specjalnie nie przeszkadzały… z Jednej strony lubię taką pogodę, z drugiej wiem, że będę walczył z wiatrem….

W Gliwicach na dość paskudnym skrzyżowaniu  Królewskiej Tamy i Błogosławionego Czesława  robią rondo… w końcu zostały wysłuchane moje modły… to miejsce było cholernie niebezpieczne, ileś razy widziałem tam wypadki… a wszystko ze względu na to że w jednym miejscu łączy się kilka dróg… cześć ludzi nie zdaje sobie sprawy z tego kto ma pierwszeństwo… i jest bardzo różnie… Przy okazji budowy DTŚki w końcu powstało tutaj rondo z prawdziwego zdarzenia… będzie bezpieczniej… bo już jego istnienie wymusi na kierowcach zmniejszenie prędkości… myślę, że za tydzień już zostanie oddane do użytku…

Tor kartingowy tuż przy stadionie
Tor kartingowy tuż przy stadionie © amiga