Wtorek wieczór

Wtorek, 26 maja 2015 · Komentarze(0)
Wyjazd z firmy przed 17:00... znowu późno, miałem wyjechać wcześniej, ale wyszło jak zawsze... na dokładkę czuję zmęczenie, dzień był pokręcony... Każdy coś ode mnie chciał, nie mogłem skupić się na jednym temacie... ale i tak coś udało się skończyć... Jeden temat mniej... jeszcze setka innych i już ;P

Zanim wyjechałem zauważyłem na radarach meteo, że pada w Katowicach, chmury wyglądają jakby zawisły od godziny nad moim miastem...

W Gliwicach nie padało, na drogach niestety znowu walka z samochodami... :(... W Zabrzu odbijam na Pawłów... staję na chwilę przy kościele... Jak poprawi się pogoda chyba podjadę na dłuższą sesję....

W Kochłowicach, postanawiam podjechać też pod kościół, na "rynku" już dawno, dawno temu zwrócił moją uwagę... Ale dojazd taki zupełnie do bani... miejsce nijakie... ale jago bryła całkiem miła dla oka :)

Gdy dojeżdżam do Katowic... zaczyna kropić... chmura dalej wisi nad miastem... więc szybko uciekam do domu... Jutro podobno ma być lepiej.... Oby....