Środa rano

Środa, 8 kwietnia 2015 · Komentarze(0)
Dzisiejszy poranek przywitał mnie delikatnym opadem… oczywiście pierwsze co to zajrzałem po obudzenia na prognozy… miało padać i będzie u nas padać do późnego popołudnia…

Gdy wyszedłem na zewnątrz okazało się, że deszcz jest niewielki i zupełnie nie przeszkadza w niczym. A na rowerze zupełnie nie robi krzywdy…, szkoły zostały dzisiaj otwarte, skutkowało to od razy bardzo wzmożonym ruchem na drogach…. Przynajmniej na początku przy wyjeździe z Katowic… było nie za ciekawie…

Zdecydowanie lepiej było gdy dojechałem do Rudy Śląskiej, tam mam tylko jeden krótki odcinek po ruchliwej drodze… jakieś 400m…
Wydawało mi się, że wiatr zelżał… ale na odcinku odsłoniętym, na górce w zasadzie hałdzie… wiało niemiłosiernie… od zachodu… co ciekawe dopiero w firmie zauważyłem na prognozach, że wiatr dopiero zaczął się zmieniać z zachodniego, na północno-zachodni, a później na północy
Zabrze minęło mi dość sprawnie , ale to tylko dlatego, że minęła 8:00… co by nie mówić to lubię tą godzinę… w ciągu kilku chwil… drogi robią się puste…
Kościół w Czarnym Lesie pw. Świętego Ducha
Kościół w Czarnym Lesie pw. Świętego Ducha © amiga

Bunkier z widokiem na bloki
Bunkier z widokiem na bloki © amiga