wtorek rano

Wtorek, 10 marca 2015 · Komentarze(0)
Drugi dzionek się zaczął pięknie… z rana świeciło słońce i wstało znowu wcześniej…
Zmęczenie powoli mija… mam wrażenie, że ślad po przeziębieniu też… to musiało być jednodniowe osłabienie… i chyba przechodzi… uff
Przed wyjazdem poprawiłem kilak ustawień w rowerze. m.inn.. klamki hamulcy, w serwisie gość rozłożył ręce twierdząc, że się nie da bo klamki haczą o chwyty…. Ze starej dętki zrobiłem podkładki i … nic nie haczy. Normą jest to że po serwisantach i tak muszę poprawić…, ale też jestem zadowolony, bo w 90% zrobili to co chciałem… a detale… to sam dopracuję… W końcu nie muszą wiedzieć, że używam mapnika…
Tak po prawdzie to muszę się nim też zająć, bo zajmuje mi zbyt wiele miejsca na kierownicy… plan jest, ale muszę odwiedzić OBI i dział hydrauliczny… tam jest wszystko o potrzebuję.

Gdy jechałem do pracy w parku w Zabrzu trafiłem na 3 sarenki… Szkoda, że nie miałem ze sobą długiego obiektywu

Kilka słów o amortyzatorze... działa niesamowicie, w domu ustawiłem go pod siebie... tzn dopompowałem do 150PSI i dopiero wtedy zaczął się zachowywać tak jak lubię, hamulce też czuć, że działają lepiej, zastanawiam się czy nie wymienić jeszcze tarcz... na coś bardziej zgrabnego, ale... te działają i nie mam ciśnienia by to zmieniać....