powrót też w deszczu

Czwartek, 29 maja 2014 · Komentarze(4)
Nirvana - Lake of Fire

Jak to w tym tygodniu wychodzę późno, poranne prognozy wskazywały na to, że deszcze powinien zaniknąć. Myliły się..., dalej pada, może słabiej, może krople są drobniejsze, ale dalej jest nieprzyjemnie. Na dokładkę wyraźnie się ochłodziło.
W ciągu dnia większość ciuchów się wysuszyła, tyle, że buty nie.., są ciepłe i mokre :). W końcu wychodzę i ruszam, czuję, że wiatr dalej wieje z północy, jest zimny..., nie wróży to dobrze moim nogom w przemokniętych butach. W ciągu kilku minut do butów dostają się nowe porcje deszczówki, nieprzyjemne uczucie. Gnam po szosach, to nie czas na zwiedzanie, dzisiaj marzę tylko o tym by jak najszybciej dotrzeć do domu. Za to w którymś momencie zdaję sobie sprawę z jeszcze jednego drobiazgu, w takich warunkach zdecydowanie lepiej mi się oddycha, to chyba wilgoć w powietrzu ma taki wpływ na moje kurujące się płuco. Miałem iść w tym tyg. na kontrolę, ale nie miałem kiedy, szkoda czasu, za to już umówiłem się na wizytę w kolejną środę, zanim pojadę w góry chcę mieć pewność, że się nie załatwię bardziej, chociaż muszę przyznać, że pomimo bólu, potrafię od czasu do czasu przycisnąć...
Po godzinie kręcenia docieram do domu, jestem kompletnie zziębnięty..., jedyne o czum w tej chwili marzę to ciepła kąpiel... :)

Staw na Zadolu
Staw na Zadolu © amiga

Polecam kalosze ;-)

Bod10 12:25 piątek, 30 maja 2014

Uh! Drogo! To na platformy chyba łatwiej i taniej znaleźć jakieś rozwiązanie.

limit 07:07 piątek, 30 maja 2014

limit Ja mam ten problem, że jeżdżę w spd-kach. Przyzwoite buty na takie warunki to koszt 600-700zł

amiga 06:55 piątek, 30 maja 2014

Właśnie pod kątem jeżdżenia w deszczu zadepnąłem ostatnio na stanowisko ze sprzętem dla nurków w Decathlonie sosnowieckim. I tam mi się rzuciły w oczy buty z dość grubą podeszwą, nieźle ogumowane na palcach i piętach z neoprenowymi wstawkami. Kosztowały niecałe 100 zł. Po powrocie chyba jeszcze raz pojadę sobie je obejrzeć i jak będzie się zapowiadała nędzna pogoda na dłuższy okres, to może się w nie zaopatrzę i potestuję. Może to będzie patent, który na rowerze zadziała.

limit 06:31 piątek, 30 maja 2014
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa wbree