Po dłuższej przerwie, ale za to....

Poniedziałek, 3 lutego 2014 · Komentarze(9)
Within Temptation - Whole World is Watching ft. Piotr Rogucki Długo mnie nie było na BS... przyczynu w sumie 2. Po pierwsze pobyt w szpitalu i 2 tyg. z życia wyjęte, a druga sprawa to KTM-ik pojechał do serwisu. Decyzja jest już podjęta, rama będzie wymieniona, ale gdy KTM wyprodukuje mi ramę ;P masakra... bo tych z rocznika 2013 już nie mają, a na 2014 jeszcze nie mają... Ech...

Tydzień temu przejechałem się, na jakimś makrokeszu ale to nie ta bajka... musiałbym w niego zainwestować aby miało to ręce i nogi...., po pierwsze sztyca i siodełko... sztyca za krótka, siodełko niemiłosiernie niewygodne..., w efekcie pojawił mi się dawno nieodczuwany ból w kolanach. Po drugie hamulce... na szczęście tylko klocki do wymiany na coś lepszego, bo te oryginalne w niskich temperaturach w zasadzie nie działają..., idąc dalej tym tropem, jakoś nie mogłem się przyzwyczaić do przerzutek..., więc do wymiany... W sumie uzbierałoby się kilaset zł a i tak rower byłby tylko na chwilę, byłby zabawką... szkoda z nim walczyć. Na dokładkę założyłem hardcorowe opony Maxxisy wetscream... i w efekcie toto nie chciało się toczyć nawet z górki. Rower poszedł w odstawkę, chyba go podaruję komuś....

Za to dzisiaj do pracy klasyk pociąg..., jednak za nim dojechałem do Gliwic już miałem małego wq...a... Po drodze widziałem przynajmniej kilku rowerzystów. Pogoda dość ładna..., a ja w zbiorkobusach :( Dzisiaj miałem wejść jeszcze do sklepu porozmawiać ze sprzedawcą... o rowerach, nie myślałem o kupnie w tym tygodniu czegokolwiek, ale... pod wpływem impulsu kupiłem Crossa - Giant Roam 2 Disc. W sumie nie jest to żaden wypas, to rower "budżetowy" i taki ma być... To rower który ma zastąpić KTM-a na trasie Katowice->Gliwice i obniżyć mi koszty eksploatacji.

Czemu Cross? Pierwsza myśl (zresztą dalej mi to chodzi po głowie) to szosa..., tyle, że na trasie K->G odbija mi i jadę często w wariancie mieszanym, tzn częściowo po szosach, częściowo po terenie. Sam teren nie jest zbyt trudny..., więc nie musi to być wyczynowy bike. Cross mi to daje..., KTM będzie dalej jeździł tyle, że po ciężkim terenie po Jurze, po górach, bagnach ;P itd... A Giant... cóż... obstawiam, że roczny koszt eksploatacji zamknie się w około 1500zł... Jak będzie czas pokaże... Dzisiaj do domu nieco wcześniej, wyjechałem ok 16:20. Ze względu na to, że zakup był w tak dziwnej formie to..., jechałem po cywilu, nie mając lampek, odblasków, kasku, ciuchów i butów rowerowych..., nie wspominając o łatkach, dętkach czy zwykłej pompce...

Informacje o przejechanych km i czasie wyjątkowo z endomondo..., liczniki też oczywiście w domu :)

W sumie ciekawie to wyszło...

Na dniach mam nadzieję, że uda się uzupełnić jeszcze 2 wpisy zaległe...., ale nie miałem wcześniej na nie ani czasu, ani weny....

Mam nadzieję, że po raz ostatni w tym roku widziałem dworzec PKP
Mam nadzieję, że po raz ostatni w tym roku widziałem dworzec PKP © amiga

Mając podobny stosunek do roweru mamy przypadkowo identyczne skojarzenia ! :-)))

Jurek57 20:42 wtorek, 4 lutego 2014

Deilek Hehe..., mam nadzieję, że już nie będzie przerw..., a przynajmniej nie tak długich :)
Ramonniebieski W sumie to z dworca zrobili nam "Galerię..." przyznam się, że jestem przeciwny takim przebudową, tym bardziej, że sama konstrukcja bloba doklejonego do odtworzonego dworca ma się nijak, do zabudowy centrum, jedyne co pociesza to to, że na dworcu mam księgarnie :)... chociaż nie wiem czy to pocieszające, w ciągu ostatnich 2 miesięcy zostawiłem tam kilka stówek ;P
Limit Dzięki, mam nadzieję, że przerwa to tylko incydent...
Djk71 E tam..., dopiero gdy Giant dostanie slicki będzie w stanie pokazać co potrafi, a koła jak koła..., następna będzie szosa ;P
Dynio Dzięki :), Nie podejrzewam aby rower mnie czymś zaskoczył, chyba, że będzie faktycznie bezawaryjny. A może będzie tak, że jednak będę wolał crossy zamiast górali..., kto to wie...
Bod10 W tej chwili nie ma szans aby go jakoś specjalnie przeciorać po terenie, niemniej sam jestem tego ciekawy...
Marik1982 Dzięki, rower był właśnie po to kupiony..., na walkę z codziennością...

amiga 19:01 wtorek, 4 lutego 2014

Rower wystarczający w zupełności na Towje dojazdy z/do pracowe. Bezawaryjności życzę oraz zdówka.

Marik1982 11:12 wtorek, 4 lutego 2014

Rower w sam raz na asfaltowo-leśne śląskie drogi. Czekam na pierwsze wrażenia z jazdy.

Bod10 08:39 wtorek, 4 lutego 2014

Tak jak inni życzę Tobie zdrowia. Rower niech wiernie i bezawaryjnie służy.

Dynio 22:54 poniedziałek, 3 lutego 2014

W końcu jakaś normalna wielkość kół... ;)

djk71 22:00 poniedziałek, 3 lutego 2014

Brakowało Twoich wpisów :-) Nowy rumak w stajni... niech służy dzielnie.

limit 20:07 poniedziałek, 3 lutego 2014

Życzę ci dużo zdrowia i ciekawych tras. Rowerek OK. Dawno już nie widziałem Katowickiego dworca. Podobno dużo się tam zmieniło. Pojadę zwiedzić. Pozdro:))

ramboniebieski 19:38 poniedziałek, 3 lutego 2014

Pierwsze spojrzenie na głównej stronie BS i widzę nazwę nowego rowerka ; myśl, że ktoś złożył coś na całej grupie szarego XTR''a. A tu niespodzianka od kolegi ;) Obyś już teraz na dobre do nas wrócił.

devilek 19:29 poniedziałek, 3 lutego 2014
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa yciep