Ostatni wpis w tym roku...

Wtorek, 31 grudnia 2013 · Komentarze(5)
Abba - Happy New Year Powrót z pracy w dość paskudnych warunkach, cały czas siąpi, gęsta mgła, temperatura ciut powyżej zera i wiatr od wschodu. Wyjazd Trochę przed 17:00. Ciągnę szosami..., ruch spory..., jednak nie mogę się zmotywować do czegoś więcej..., już nie w tym roku...

Pora skończyć marudzenie, w końcu za kilka godzin zaczyna się nowy 2014 rok, oby dla nas wszystkich okazał się lepszy od tych minionych. Do Siego Roku :)

Wszystkiego najlepszego w 2014 roku :)
Wszystkiego najlepszego w 2014 roku :) © amiga

Gizmo201 Tak jakoś wyszło..., prawdę powiedziawszy bardziej spodziewałem się czegoś w okolicach 15kkm. Jesień i początek zimy okazały się dość łagodne...
Do kolejnego wyjazdu..., zobaczymy jak to się potoczy, bo zacząłem walkę z serwisami...
Devilek Dzięki i nawzajem, mam nadzieję, że faktycznie w tym roku uda się częściej gdzieś pojechać wspólnie
Aniuta Dzięki i nawzajem :)
Siekier Pisz na maila amidar(at)gazeta.pl a po lewej nasz namiary na fb i gg

amiga 14:36 czwartek, 2 stycznia 2014

Cześć Darku, Wszystkiego naj- w Nowym Roku. Zagubił mi się telefon do Ciebie. Wczoraj nawet starałem się pokrążyć po Twojej okolicy w poszukiwaniu miejsca Twego bytu ale nic z tego nie wyszło.

Siekier 08:58 środa, 1 stycznia 2014

Darek ; dzięki za wszystko w tym odchodzącym roku i do zobaczenia w 2014 na szlaku. Mam nadzieję, że znacznie częściej, niż ostatnio :)

devilek 19:10 wtorek, 31 grudnia 2013

i żeś wykręcił 17 328 km ładnie, do siego i do spotkania ponownego na szlaku :)

gizmo201 18:44 wtorek, 31 grudnia 2013
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa siety