pod wiatr...

Czwartek, 27 czerwca 2013 · Komentarze(4)
Die Toten Hosen - „Altes Fieber"

Dzisiaj staram się wyjść wcześniej, wieczór raczej będzie długi..., ale to już w domu. Musze dojechać max do 18:00. Zbieram się i ruszam... Masakra... wieje od wschodu... Dziwny jest ten rok.... z reguły większość wiatrów w naszej okolicy jest z zachodu, a w tym roku wszystko się odwróciło i na dokładkę, wiosna nie przypomniała wiosny, lato nie przypomina lata... jedynie zima jest zimą...
Mam gdzieś takie ocieplenie klimatu...
Jadę po szosach, żadna rewelacja, jest pustawo..., w sumie to dobrze... na podjeździe w Sośnicy włącza mi się ścigacz widząc bikera męczącego się na nim..., wiem chore...
Przez chwilę zastanawiam się o wjeździe do lasu, tyle, że tam będzie błoto, rower niby up...y ale po co dokładać kolejne warstwy?
Męczy mnie ta jazda, dobrze że nie pada... Podjazd w Kochłowicach dał mi się we znaki.... nie dość że pod górę, to wiatrzysko spychało mnie w przeciwną stronę... Na zjeździe i tak musiałem mocniej cisnąć, aby rozbujać maszynę...
Jednak w sumie... i tak cieszę, się, że jechałem rowerem :) Pewnie po pracy już by mi się nie chciało wsiadać na rower. :)

W parku w Pszczynie © amiga

Limit to na zjeździe grawitacja powinna pomagać... :), ale to fakt... sam zresztą zawsze mam kilka kg na plecach...

amiga 08:37 piątek, 28 czerwca 2013

Przeszkadzać nie przeszkadza ale jakoś nie mam zacięcia do ganiania się z szosami. Te ich cienkie oponki dają im na asfalcie za dużą przewagę w prędkości. Poza tym oni zwykle jeżdżą na pusto a ja z sakwą więc mam więcej do uciągnięcia.

limit 08:31 piątek, 28 czerwca 2013

Limit A w czym to przeszkadza, że gość jest na szosie...., z górki ma szanse, pod górkę też się męczy :)

amiga 08:22 piątek, 28 czerwca 2013

:-] Też mam tak, że jak "króliczek" jakiś przede mną się pojawi to się pościg włącza. Chyba, że ten na przodzie to na szosie.

limit 08:14 piątek, 28 czerwca 2013
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa bedza