budzi się kolejny dzień....

Środa, 28 listopada 2012 · Komentarze(14)
Kategoria do 34km, Do/Z Pracy, Solo
Wojciech Młynarski - Szajba

Kolejny piękny listopadowy poranek..., wstaję oczywiście późno, bo jakby mogło być inaczej... . Powoli się zbieram i do pracy...
Coś długo nie mogę się rozkręcić, na dokładkę zauważam, że w nocy częściowo zeszło mi powietrze z tylnego koła, ech, pewnie coś mam wbite, ale nie mam ochoty na zmianę dętki, uzupełniam koło mieszaniną azotu 78%, tlenu 21% i kilku innych pierwiastków śladowych 1% + pewnie trochę pyłów... Rower działa, mogę lecieć, jednak jest późno, bardzo późno, zamiast po lesie jadę szosami, czas się liczy... jednak. Kilkukrotnie nadziewam się na dziwnie jadących kierowców, za kierownicą jakieś takie mocno geriatryczne towarzystwo, normą dzisiaj było niewłączanie migaczy, nagłe hamowanie, bez większego powodu, czy skręcanie ot tak... w lewo czy prawo... . Paskudztwo... Jestem za tym aby po 60-tce coroczne badania były obowiązkowe dla kierowców...

Zamek Tiele-Wincklerów w Mosznie - zdjęcie po obróbce - archiwalne © amiga

Miłego dnia

handbikerka też Cię tak nie tłumaczę, po prostu taki rok, a mi "odwaliło", na dokładkę lubię to...

amiga 14:53 środa, 28 listopada 2012

handbikerka 3000km na poziomce to naprawdę nizły wynik...
Czekam w takim razie na przyszły rok...

amiga 14:25 środa, 28 listopada 2012

Bod10 Z tym uszzcelniaczem na śląsku nei mamy problemu ;P
limit Jak mieszam cekły azot z ciekłym tlenem to przy okazji wytwarza się mgła ;p
Aniuta Pod koniec Kwietnia, może maja warto tam uderzyć gdy wszystko się zieleni..., piekna okolica...

amiga 14:11 środa, 28 listopada 2012

Ja to się teraz tak zastanawiam, czy przypadkiem przy aplikacji tej mieszanki gazów i ewentualnie pyłów Amiga nie zassał też mgły. Bo sami wiecie... mgła w ostatnich czasach bywa zdradliwa... Pojazd+mgła=...

limit 13:19 środa, 28 listopada 2012

Wydaje mi się, że pył odgrywa decydującą rolę w uszczelnieniu

Bod10 12:33 środa, 28 listopada 2012

t0mas82 :)

amiga 10:40 środa, 28 listopada 2012

Czytając wpis od razu przypomniała mi się anegdota o pompowaniu kół azotem i wulkanizatorze oferującym za podwójną dopłatą specjalną mieszanką 78% azotu z domieszką innych gazów ;-)

t0mas82 10:32 środa, 28 listopada 2012

limit :) - przy kolejnym spotkaniu może

amiga 10:14 środa, 28 listopada 2012

:-D Dobre! Chciałbym to na żywo zobaczyć ;-)

limit 10:06 środa, 28 listopada 2012

wożę ze sobą kilka Strzykawek do każdego gazu inną i oczywiście o różnych rozmiarach... A gaz w formie skroplonej, zajmuje mniej miejsca w plecaku :) później tylko zaciągnąć każdego z nich w odpowiednich proporcjach i wpuścić do dętki :)

amiga 09:50 środa, 28 listopada 2012

A jakiej maszyny użyłeś do injekcji tej mieszanki gazów? ;-P Bo brak tego info w opisie.

limit 09:40 środa, 28 listopada 2012
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa chnaw