Po terenie, śniegu....

Poniedziałek, 29 października 2012 · Komentarze(11)
Everything´s ok - Lenka

Jest poniedziałek, przesunięcie czasu w weekend miało na mnie dość ciekawy wpływ, budzę się wcześniej niż zwykle, powoli wstaje dzień, spoglądam przez okno, na ulicach trochę śniegu, wody, temp. w granicach -1. Ubieram się sporo cieplej niż zwykle, czapka, podwójne skarpety, kurtka, wiatrówka, itd. ....
W końcu wychodzę na zewnątrz i... czuję, że jest mi ciepło, zasiadam za kokpitem, ruszam, wbrew pozorom, na drogach nie jest ślisko, jedzie się przyjemnie, ruch jest znikomy, jednak nie mam specjalnej ochoty na jazdę po szosach, wjeżdżam w las.... i jadę po terenie tyle ile się da...., Zatrzymuję się na chwilę w lesie Panewnickim, muszę zdjąć trochę z siebie, jest mi za ciepło ;P, mam wrażenie, że się ugotuję.

Ruszam dalej, omijam hałdę w Sośnicy, wiem jak tam wygląda po deszczu i nie mam ochoty na 20cm błoto ;P. Lasek Makoszowski wydaje się niezłą alternatywą więc pora przejechać się przez plac budowy średnicówki. Pracownicy trochę dziwnie na mnie patrzą, ale mam to gdzieś, w końcu jadę do pracy :).

Dołożyłem oczko temu misu.... © amiga

W weekend miałem w końcu czas aby zająć się nieco Manfredem, został wyczyszczony, przesmarowany, zamontowałem mu w końcu drugie oczko, był piękny błyszczący, teraz stoi sobie na magazynie up…y jak zwykle ;P. Te kilka km po terenie zostawiło na nim swoje ślady ;P

Co do utworu na początku wpisu to do odszukania wokalistki skłoniła mnie reklama Windows-a 8, głos był mi znany, tak mi się wydawało, Pierwsze skojarzenie to Amanda Palmer z The Dresden Dolls, ale jednak nie...

Za muzykę w tej reklamie odpowiada Lenka, w Wikipedii można przeczytać m.inn. : właściwie Lenka Křipač (ur. 19 marca 1978 na odludnym wybrzeżu Nowej Południowej Walii) – australijska piosenkarka czechosłowackiego pochodzenia, kompozytorka (w tym muzyki filmowej), muzyk australijskiego zespołu elektroniczno-rockowego Decoder Ring.
Zapowiada się ciekawie, chyba pora przesłuchać dyskografię :)

Miłego początku tygodnia

Bod10 Był niezły
Aniuta Mimo wszystko wolę gdy sniegu nie ma :) i temp utrzymują się >10 stopni, ale co robić... trzeba czekać na ocieplenie się klimatu ;P
Devilek Czasami trzeba, napęd wyglądał tragicznie

amiga 09:56 wtorek, 30 października 2012

Wiedziałeś jaka ma być prognoza i jednak czyściłeś :P No chyba, że dla zabicia czasu ;)

Ciekawe jak wyglądał Twój powrót ;>

devilek 21:01 poniedziałek, 29 października 2012

Będziesz miał niezły powrót do domu

Bod10 14:44 poniedziałek, 29 października 2012

Gizmo201 :)

amiga 14:40 poniedziałek, 29 października 2012

Więc się rozumiemy bez powodu się nie ruszam chociaż chce mi się to nic mnie nie ruszy

gizmo201 14:35 poniedziałek, 29 października 2012

Gizmo201 Ja tak wczoraj miałem, żadna siła nie była w stanie mnie wyciągnąć z domu...

amiga 14:33 poniedziałek, 29 października 2012

Muszę się przemóc i też ruszyć póki jeszcze śniegu trochę jest, bez potrzeby jakoś tak się nie chce zbytnio ;/

gizmo201 13:37 poniedziałek, 29 października 2012

Limit I oby tak jak najdłużej...., chociaż dzisiaj wieczorem może przypruszyć :)
T0mas82 mam wrażenie, że asfalt i tak był sporo cieplejszy od okolicy, ale to raczej normalne...

amiga 10:57 poniedziałek, 29 października 2012

Asfalt trochę się błyszczał, a przy krawędzi było trochę lodu, efekt nocnego przymrozku i wczorajszego roztopionego śniegu. Ale suma sumarum warunki nie były złe. Jak nie ma lodowiska zamiast asfaltu to można jeździć :-)
Pozdrawiam

t0mas82 10:30 poniedziałek, 29 października 2012

Fakt. Przyjemnie się dziś jechało choć do upałów daleko. Trochę się obawiałem, że może być ślisko ale okazało się, że nie było całkiem sucho. Zupełnie jak wczoraj wieczorem.

limit 09:11 poniedziałek, 29 października 2012
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa siety