Powót, uszkodzona opona, masakra krytyczna Katowice...

Piątek, 27 lipca 2012 · Komentarze(12)
Waldek Tour - Szczęśliwej drogi już czas

Powyższy kawałek dla tych którzy wyryszają rowerami na wakacje w ten weekend ;), zresztą też wybieram się w Beskidy ;)

Pokręcony dzień, rano zauważyłem, że rozwaliłem kolejną oponę w tym sezonie, cały czas czekam na posadę testera w firmie rowerowej. Tym razem rozpruta została opona Kenda SBE na długości ok 10cm, przy obręczy (przejechane 1700km). W ciągu dnia kupiłem nowego Maxxisa Crossmarka, zobaczymy ile na nim pojeżdżę.

Ok 16:00 zaczynam się zbierać, wymieniam przy okazji uszkodzoną oponę i ruszam tym razem asfaltami, centralnie przez Zabrze, Rudę Śląską, Świętochłowice, Chorzów i Katowice. Myślałem, że pojadę szybciej, okazało się, że... jazda na czerwonej fali skutecznie spowalnia podróż. Ostatnio gdy jechałem na masę moją standardową trasą, to pomimo, że było 10km więcej przejechałem ją w podobnym czasie. Fuck....

Docieram na miejsce 2 minuty przed czasem i szok.... jest ledwie 11 osób + ja, to nie masa, to maska. To karykatura tego co powinno być w tak dużym mieście jak Katowice.
Po objeździe Katowic rozmawiamy dłuższą chwilę z Łukaszem na dolinie 3 stawów i ... spróbujemy rozruszać tą imprezę, najbliższy sprawdzian za miesiąc, niewiele czasu... . Szukamy więc kontaktu z dotychczasowymi organizatorami masy w Katowicach, ciężko powiedzieć czy już im się nie chce, czy nie mogą, może pora zmienić formułę tego spotkania. Mile widziane są też osoby które chciałby by wspomóc nas w tych działaniach. Im będzie nas więcej tym lepiej. Co z tego wyjdzie to się okaże.

Mam nadzieję że udam nam się Katowiczanie pozbierać i pokazać, że to NASZE
MIASTO i rower jest najlepszym środkiem komunikacji.

Ech.... jak sobie przypomnę Masę Zagłębiowską....

świętochłowice przepraszają © amiga

Maska krytyczna 1 © amiga

Maska Krytyczna 2 © amiga

Maska krytyczna 3 © amiga

Luke28 Wrzuciłem temat na forum Masy Katowickiej, ale z tego co widzę to problem się powtarza, pora chyba pozbierać chętnych, olać organizatorów i zrobić to po swojemu, nawet gdyby miały być 2 masy w katowicach
maratonka W katowicach jest od groma bikerów, widać to w całym mieście, niestety coś do kupy pozbuierać ich nie mogą organiztorzy
gizmo201 ;P
limit Po prostu brak organizacji, brak nagłośnienia, spontan jest fajny, ale nie na masie, tu musi być jakaś organizacja, ktoś musi nad tym trzymać łapę

amiga 08:14 wtorek, 31 lipca 2012

Gdyby nie to, że dnia następnego start nad morze i wypadało trochę się przygotować, to bym się zjawił bo do Katowic niedaleko. Ale z tego co pamiętam moje udziały w masie katowickiej to chyba nigdy setki ludzi nie było. W porywach gdzieś tak 40-50 max. Też mnie dziwi, że na tak duże miasto nie udaje się zebrać choćby setki ludzi. Zabrze czy Gliwice wypadają o niebo lepiej.

limit 04:05 sobota, 28 lipca 2012

Raczej to pierwsze, że bieda i słabo jeżdżą. Toż to przecie prawdziwa masa krytyczna ...

gizmo201 03:17 sobota, 28 lipca 2012

Uuuu bida z tą masą! Ciężko nawet to tak nazwać. Coś Katowice słabo jeżdżą... Albo powyjeżdżali na wakacje :)

maratonka 22:52 piątek, 27 lipca 2012

Tego nawet rekordem bym, nie nazwał ;)
Zbyt mało nagłośniona impreza, widać było ile rowerzystów śmiga po samym mieście, a co dopiero po Dolinie 3 Stawów, czy w innym miejscu.
Dobrze będzie jak znajdzie się, kilka osób które będą chciały się w to zaangażować i poświęcić temu czas.
Fajne zdjęcia :)

Luke28 20:07 piątek, 27 lipca 2012

No oddam przy okazji byle by taka się zjawiła

gizmo201 20:04 piątek, 27 lipca 2012

Trudno. Oddasz przy okazji ;)

amiga 20:03 piątek, 27 lipca 2012

Kurde lampkę mam i nw kiedy ci ją oddam, sorry za przetrzymywanie nie swojej rzeczy!

gizmo201 20:02 piątek, 27 lipca 2012

Luz. W zeszłym roku w sumie poleciało 6 opon.... ;P

amiga 19:59 piątek, 27 lipca 2012

To jak ty to kręcisz, że tak szybko niszczysz sprzęt!? Zmień nicka może na Amiga Niszczyciel

gizmo201 19:57 piątek, 27 lipca 2012

Gizmo201 Po Kendzie też nie było widać zużycia po prostu rozcieła się i... tyle. Szkoda, że Cię nie było, może w sierpniu ?

amiga 19:53 piątek, 27 lipca 2012

Ja na Maxxisie Cross Marku ma przebite już ponad 2koła i jeszcze nie widać żeby się zużył jakoś.
P.S. To pobiliście rekord frekwencji jak widać

gizmo201 19:50 piątek, 27 lipca 2012
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ntree