White Snow

Piątek, 29 czerwca 2012 · Komentarze(4)
Led Zeppelin immigrant Song Shrek III

Na dole wpisu cały Immigtant Song do posłuchania, przypomnienia.

Powrót z pracy zapowiadał się niewinnie, żadnych wyczynów, spokojna jazda, przyzwyczajanie się do geometrii Manfreda i tej niesamowicie szerokiej kierownicy. Sama trasa nie nastręczyła żadnych problemów, ot taki kawałek rowerówki do przejechania z Gliwic do Zabrza gdzie umówiłem się z Darkiem. Na miejscu spotkanie z jego wspaniałą rodziną i znajomymi. Kilka małych drinków i... decyzja jedziemy na "Diallo UpHill Race Śnieżka" w tym roku. Przyznam się, że dalej mam wątpliwości co do tej decyzji (co prawda już rok temu wyraziłem chęć zmierzenia się z tym wyzwaniem), czy dam radę, czy sobie poradzę, wiem jedno, jak powiedziało się A to teraz trzeba powiedzieć B. Jadę na 100%, mam miesiąc na przygotowanie się, będzie ciężko, rower musi przejść kilka zmian związanych z podjazdami, a w ciągu miesiąca muszę kilka razy zmierzyć się z kolejnymi podjazdami w Beskidach i okolicy, wydłużyć trasę do domu - wariant Mikołowski będzie optymalny. Siłownia i basen czekają.

Piękne okolice Helenki © amiga

Led Zeppelin - Immigrant Song (Live Video)

Djk71 hehe ;) Będę Ci robił zdjęcia na podejściu ;P

amiga 13:22 niedziela, 1 lipca 2012

Kosma100 Będą zrealizowane, czy wynik będzie dobry, nie wiem... Mam jeszcze sporo do nadrobienia, na szczęście nauczycieli mam niezłych.
Ps. Dasz radę, jak zawsze.

Nie szalej z tymi planami. Powtarzam w niepisanym regulaminie imprezy jest, że ktoś kto startuje po raz pierwszy nie może na szczyt wjechać przed tymi, którzy już tam byli :-)

djk71 10:46 niedziela, 1 lipca 2012

Fajne plany... Życzę ich realizacji i dobrego wyniku.
Za niedługo nie będzie można z Tobą w ogóle pojeździć ;p z amatorami jeździć nie będziesz ;p
Ja też mam ambitne plany, związane z zupełnie innym tematem i wiem, że nie będzie łatwo.
Pozdrawiam!

kosma100 07:39 niedziela, 1 lipca 2012
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa bezmy