Do Not Break

Piątek, 15 czerwca 2012 · Komentarze(8)
Po wczorajszej przerwie w pracy dzisiaj w ponownie dosiadłem Dziadunia i w drogę. Zastanawiałem się nad jazdą standardową drogą przez lasy, jednak po zaliczeniu krótkiego odcinka w Piotrowicach odpuściłem sobie. Już tam było nieciekawie, a na hałdach będzie masakra. Lepszym wyborem były dzisiaj szosy, chociaż pewnie po południu skuszę się na jazdę terenową :), sie zobaczy.

KSU - Jabol Punk (Akustycznie na XXX-lecie)

Do Not Break © amiga

limit Problem pojawił by się wtedy, gdybym nie miał roweru i nie miałbym kasy żeby kupić kolejny. Chwilowo mi to nie grozi, mam na czym jeździć a i po sklepach zacząłem się rozglądać ;P - może odkupię jakiś używany jeszcze jeden tak na wszelki wypadek. W sumie będę miał na stanie 4 rowery. ;P Swoją drogą to zastanawiam się czy nie włożyć trochę kasy w Authora tego na którym jeżdżę i nie zrobić z niego dojazdówki do pracy. Teren nie jest ciężki, a remont jego jest tani. Myślę, że 500-600 zł załatwiłoby sprawę. Do wymiany nadaje się amortyzator, wszystkie linki, odświeżenia/odnowienia wymagają hamulce - te są mocno zmęczone, klocki przy okazji chociaż zrobiły ledwie 2500km :), wsadzę SPD-ki (mam ich kilka na stanie) i będzie rewelacja.

amiga 09:46 piątek, 15 czerwca 2012

Z tego co piszesz to wniosek jest jeden: dobrze mieć drugi rower do dyspozycji. Przy takim tempie załatwiania gwarancji i reklamacji to byś miał pół sezonu z głowy.

limit 09:37 piątek, 15 czerwca 2012

limit W tej chwili walczę na 2 fronty. Serwis w Warszawie - oni dzwonią do dystrybutora - w Krakowie, a ja dodatkowo ślę słodkie maile do bikershopu (to jest dystrybutor).

amiga 09:16 piątek, 15 czerwca 2012

To ja mam nadzieję, że jeśli mi kiedyś będzie miała strzelić rama to zrobi to najwcześniej rok albo dwa po gwarancji i wtedy będę miał jasność sytuacji - kupić nowy rower.

limit 09:11 piątek, 15 czerwca 2012

limit Niestety. KTM daje d..y

amiga 08:26 piątek, 15 czerwca 2012

To jeszcze Ci się rowerek obija po serwisie?

limit 08:20 piątek, 15 czerwca 2012

Kosma100 Muszę poszukać jakiegoś sęsownego miejsca, żeby ją sfocić tak jak bym chciał.
a fota zrobiona w firmowej szatki ;P

amiga 07:47 piątek, 15 czerwca 2012

Hi hi hi :-)
Ale piękna koszulka!!!
:-)
I fajna fotka :-)
Pozdrawiam!

kosma100 07:45 piątek, 15 czerwca 2012
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa abard