dopracowo

Środa, 2 maja 2012 · Komentarze(7)
Tydzień w kratkę, więc środa dopracowa. Nawet dobrze, można odpocząć od skwaru, słońca siedząc w zaciszu firmowym, przy włączonej klimatyzacji i sącząc kolejne kawy ;)
Poranek na szczęście niezbyt upalny, dodatkowo wieje całkiem przyjemny wiatr. W lesie na wszystkich dróżkach sucho, unosi się jedynie pył, wzbudzany przez rower.
Popołudnie może być jednak ciekawsze, zapowiadane są dość mocne ulewy, a pewnie i burza się trafić. Oj, będzie się działo :)

Fot niestety z rana nie robiłem :(

amiga Może zorganizuję jakieś ognicho wtedy możecie mnie spalić na stosie ;p

kosma100 20:35 czwartek, 3 maja 2012

Kosma100 Chyba masz moją laleczkę VooDoo. Jak nie rower to ja ;). Kurcze, masz też czarnego kota... . Kiedyś czarownice palili na stosach. ;P

amiga 19:21 czwartek, 3 maja 2012

Chłopcy syfu się boicie? :D
amga Lepiej zostań w domu jutro ;p

kosma100 21:29 środa, 2 maja 2012

No własnie to samo zauważyłem, za to aktualnie jutro ma być "syf"

amiga 07:34 środa, 2 maja 2012

Meteo rano pokazywało popołudniowe ulewy ale potem mu przeszło..

djk71 07:25 środa, 2 maja 2012

Zobaczymy wieczorem, chociaż też wolałbym, aby pogoda się utrzymała

amiga 07:00 środa, 2 maja 2012

Dzisiaj idealne warunki do jazdy, nie za gorąco, chłodny orzeźwiający wietrzyk :) Na widnokręgu nie ma ani jednej chmurki więc z tymi burzami to pewnie się komuś pomerdało przy prognozie na dzisiaj :) Pozdrowionka

t0mas82 06:58 środa, 2 maja 2012
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa patrz